• Liten

*Välkommen hit! :-D

Tack..

Har lugnat ner mig lite nu, sitter och kikar på brudklänningar..
    Om vi bara kunde bestämma datum någon gång också, så att vi kunde börja planera...
    Önskar att vi hade gjort det redan, för det finns inget som lugnar ner mig så mycket som att sätta mig ner och planera, planera, planera. Älskar det!

• Liten

Jag går in i tredje trimestern idag!!
    En livsduglig liten krabat på ca 1 kilo rumstrerar runt i min mage, och fasten sambon fortfarande är borta så känns livet häääärligt!
    Vår, bebis och idag kommer min Hoppediz!

• Liten

Här skiner solen för fullt, fåglarna kvittrar och snön smälter.. Och båda katterna springer från fönster till fönster och klapprar med tänderna..
    Synd att de inte vågar sig ut på balkongen, annars hade det varit skoj att se dem försöka fånga några fåglar, inte bara springa omkring och utstöta jaktljud..

Angående högravid: Har ingen aning, men jag känner mig minst sagt höggravid.. Magen är stooor och skorna går bara att få på genom någon slags avancerad balansakt + långt skohorn. Vinterjackan kan inte längre knäppas över magen om jag inte håller andan, drar in magen OCH lutar mig framåt.. Gosh.. Och så ska man bli större...

• Liten

Mín hoppediz har kommit!!
    Nu återstår bara att lära sig knyta den.. tur att man har tid på sig..

• Liten

Någon annan här som ska ha sjal förresten?

• Liten

Vi ska på festival! Bara en dag jfrs... Och den ligger så nära.. Men ändå! Skönt att man kan fortsätta med sånt..

Jag tror nog att ni kan våga er på en minisemester, så länge ni inte är överamitiösa och planerar att korsa anderna eller något sådant..

• Liten

ojdå.. ambitiösa ska det ju stå.. Och stort A i Anderna..

• Liten

Glad påsk, allihopa!!
    Om en och en halv timme ska vi traska hem till min morfar och mormor och vrääääka i oss påskmat och godis!
    Hoppas att ni får en lika mysig påsk som jag kommer att ha!

• Liten

Är nästan precis hemkommen från påskmiddagen, jättemysigt och GOTT! Vräkte i mig mat, satt sist kvar och åt t.o.m. Det brukar vara min pappa som är sist annars men i år.. Oj, oj!
    Fick en jättefin mamma- t-shirt i påskpresent av min mamma, och hon överaskade sambon med 2 trisslotter... Och så var min storebror hemma! Så roligt att träffa alla..

Mår bra nu för tiden, men undrar om inte mitt blodtryck håller på att stegras igen.. Börjar nästan känna pulsen i ryggen... :/
    Jajja, inte mycket att göra utom att vila!
    Nu är sambon hungrig igen, så nu blir det makaroner och ost..

Återigen: Glad påsk!
  • Liten

Någon annan sominte står ut längre?? Jag stuntar nu mera totalt i alla graviditeskrämpor som ger sig tillkänna, men jag står inte ut med att inte få snusa på våran bebis!!
    Var hos en vän igår och hennes 16 månader gamla systerdotter sprang omrking och charmade mig och sambon totalt... *suckar*
    VILL HA BEBIS NU!!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D