Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

meh: japp, förra veckan var FK på föräldragruppen. Idag va sista träffen. Familjerätten var där o informerade, o sen pratades det om förhållanden, hur det förändras o så när det kommer en liten. Vad tiden gått fort, 5 träffar gick ju jättefort!

mowglie: Tack.. Så skönt att få lite stöd härifrån då man mår lite dåligt. Skickar en kram tebax.

• lill linda 82

meh: Jorå, min sambo fattade ialf.. haha. Huvudsaken det! Frågar du mig så skakar jag bara på huvudet. Krångligt detdära med föräldrapenning..

• lill linda 82

triump: Många gör så, att pappan jobbar tex förmiddagar o är hemma på eftermiddan o hjälper mamman. Det är ju speciellt bra om bäbis inte vill sova så bra på natten utan både mor o barn sover förmiddagarna ist.
    Min sambo ska ta alla 10 dagarna på en gång + semester så han blir hemma nästan 2 månader med mig o lär känna kotten o hjälper till.

• lill linda 82

Efter massa mat, vila o massage i nacken o på ryggen av sambon gick det som tur var över! Så jag slapp ringa.

• lill linda 82

Ska ta o natta mig jag oxå... ska lägga mig o läsa lite om förlossningar nu o förbereda mig..

Nattinatti allihopa!

• lill linda 82

Gomorron tjejjer!

Ännu en dag med strålande solsken o klarblå himmel utan ett moln! Dessutom vindstilla, vilket är ovanligt för staden Östersund.

Har precis ätit frukost med sambon, han hade lite svårt att ta sig upp på jobbet idag, ville hellre vara hemma med mig o sola. Vilket är förståeligt, vem vill sitta på kontor en dag som denna, fredag o allt?

Ska på stan idag o äta lunch med en kompis o passa på att kolla om dom fått in några fina bäbiskläder. Skulle ha köpt ialf nåt par sparkbyxor till, o några bodysar. Sen är det klart i klädväg tror jag, skojjigare sedan o köpa då man vet vilket kön bäbis har.

• lill linda 82

Glömde skriva..
    Vi skulle aldrig diskuterat bristningar för några dagar sedan, jag skulle skrivit "ta i trä" efteråt eller "tvi tvi" eller nåt. Upptäckte igår då jag skulle bada att hela min rumpa, baksidan lår o vader är fulla av mörkröda, breda hemska bristningar. Dessutom undersidan av magen är full....I förrgår fanns inga där, men igår kryllade det av dom..

• lill linda 82

Mowglie: Oj vad skojjigt för er! Lite avis faktist!
    Men efter den 3:dje så e det ju inte så långt fram till den 13:de.. Vad hade du för Sf-mått förresten??

Molle 76: Gomorron!

• lill linda 82

mowglie: Jag tycker jag varit så noga med att smörja med olja, men dom kom ändå, får väl smörja ännu mer. Jo, om inte annat så bleknar dom väl sedan o blir vita, då syns dom ju mindre. Men iofs ska jag ju ta dom positivt, då syns det att man fött barn och har nånting o visa kotten sen.
    Kanske ska prova sånt där mjukgörnade från bodyshop istället.

• lill linda 82

pyret82: Ja, mina poppade upp efter jag satt i solen igår... Känns nästan så ialf. Dom kan ju ha kommit unden natten till igår oxå, vem vet?! Ja, har oxå fått ett fult streck efter där min navelpiercing satt, syns jätteväl på senaste bilden i mitt fotogalleri.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D