Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Inatt fick jag sova hela natten! Snacka om att jag var glad o utvilad imorse. Normala fall är jag upp ca kl 01.00, 03.30 o 07.00, men inatt behövde jag bara kliva upp vid kl 01.00 o kl 06.00 o kissa. Barnet måste ha lagt sig på nåt bra ställe!
    Då när jag va upp imorse fick h*n hicka då jag la mig igen, blir så full i skratt när den sätter igång med lustigheter när jag vill slumra ett tag till.. *s*

• lill linda 82

:-d^*^nya bilder i galleriet ^*^:-d

• lill linda 82

fisans mamma: Vilken go bäbis mage du har.. O söt liten kotte!

Min sambos föräldrar bor några mil utanför östersund o dom hade 34 minus grader(!!!) igår kväll o inatt... hehe då vill man inte sticka ut näsan inte!!

• lill linda 82

Vilken jobbig dag jag har idag....trött o har grym växtvärk i nedre delen av magen,mot blygdbenet.. Känns som att magen ska spricka där nere. Har sovit 2 timmar. Får sammandragningar så fort jag är uppe o rör på mig, som tur är gör dom inte så ont. Spänner lite, men det är obehagligt att de kommer så ofta.
    Skickade iväg sambon o hans kompis på affären nu o handla mat o hämta mina paket, har köpt lite kläder till mig själv på postorder, håller tummarna att dom passar... !
    Nu blir det soffa igen för min del...

• lill linda 82

Missisola: Magen blir hård, den drar ihop sig, spänner. Ungefär som du tänker dig en muskel dom spänner sig hårt. Kan ömma lite ibland, vissa kan man får ont bakåt njurarna, ungefär som mensvärk. Dom sammandragningarna jag haft idag har dragit ihop sig så pass att jag inte tycker om att så upprätt, får gå som en gammal gumma.. Känns lite bättre nu ialf efter middagen. Skönt!

• lill linda 82

Åh vad less jag är...min sambo har en kompis uppe från gbg, han kom i tis o åker på mån. Har iofs aldrig tyckt om denna kompis, men nu när jag är gravid pallar jag helt enkelt inte med honom. Ständiga pikar o komentarer om min mage o att jag är tjock. Att det är ostädat o äckligt här hemma, o vi har verkligen finstädat nu, vad ska ha då tycka då vi har "skit i hörnen"???! O igår var droppen....Han pratar verkligen HELA tiden, o bara om festivaler, norska hårdrocksband o pengar. Han e snål,sniken o räknar vart enda öre då han handlar eller köper saker! Ett tex, han köpte långkalsonger som gick till knäna ist för hellånga "-Vaderna fryser man aldrig om, sa han. Men i själva verket kostade dom hellånga 100 kr mer, o det ville han inte betala.
    Ialf satt han o skröt om att han skulle flytta med hans tjej till norge igen o köpa större lägenhet o bilda familj, skulle bo i bergen bara för att gravida får startbidrag där, 30tusen enligt honom, om man flyttar dit som gravid. Och han skulle fixa jobb längst ner i norge o pendla. Jobba 10 dagar, va hemma 12 osv... O satt o sa att hans tjej behövde inte han under graviditeten eller under barnets uppväxt. Hon har sin familj o hennes vänner sa han...O sen sa han att han måste tjäna pengar så att barnet skulle få sig en fin o dyr moped då h*n blev 15, o det sa han helt allvarligt, han skämtade inte ens! Varför skaffa familj om man inte ens vill vara med i barnets uppväxt..Skaffa barn bara för att man får si o så mkt pengar?! Åh jag blev så arg på honom. Orkade inte ens diskutera det, slutade med att jag satt uppe på sovrummet tårögd hela kvällen o kollade på tv där. Tål inte se människan...!

• lill linda 82

pthegirl: Jo jag önskar att jag kunnat det... det är så att anledningen att han är uppe hos oss i östersund är att min sambo o hans kompis fyller 30 imorron, o dom ska ha 30årskalas...så jag kan ju inte direkt bara sticka till nån kompis. Så jag får snällt stå ut...skönt ialf att det är 2 våningar vi har så kan man smita undan lite.
    Till o med min sambo höjer på ögonbrynen över sättet han håller på....Hade "kompisen" haft närmare hem hade jag garanterat slängt ut honom!

• lill linda 82

Jo jag ska be min sambo säga åt honom...man är ju nog känslig som gravid o det blir bara värre om nån kommer o trampar en på tårna i sitt eget hem, känns så fruktansvärt fel. Jag har vanliga fall ett stort tålamod o har alltid ett leende på läpparna, men det går inte med den människan i närheten. Känns så fel att min sambo ska komma i kläm sådär...

• lill linda 82

Missisola: Charmerande har han inte varit, festen har inte varit än, den är imorron... Taskig mot mig e han däremot...Tror nog att han är avis för att jag o min sambo har ett så tryggt o kärleksfullt förhållande, o satsar på familjeliv. Medans han inte ens vet hur man knyter skorna...barnslig o osäker på sig själv som han är! O då måste han trycka ner mig extra mkt.

Liten: Tycker att du ska ringa på en gång, om det nu e på g kan du ju hinna stoppa det med tabletter...Bättre att göra det förtidigt än försent.

• lill linda 82

meh: Jaa visst e det mysigt när hela magen rör på sig..!! Man får verkligen kontakt med mini därinne.
    Har börjat se kroppsdelar sticka upp till höger o vänster i sidorna på magen...jätte häftigt tycker jag! Roligt att leka "härmas-peta-leken" med mini,o att man får sig en puff varje gång.. hehe.
    Oki...får höra av dig om vilken dag det gäller så får jag försöka planera in det..

Catte: Tycker din mage ser ut ungefär som min.. Eller vad tycker du??

Nu har jag oxå passerat "100 DAGAR KVAR" gränsen...Börjar närma sig nu tjejjer!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D