Åh vad less jag är...min sambo har en kompis uppe från gbg, han kom i tis o åker på mån. Har iofs aldrig tyckt om denna kompis, men nu när jag är gravid pallar jag helt enkelt inte med honom. Ständiga pikar o komentarer om min mage o att jag är tjock. Att det är ostädat o äckligt här hemma, o vi har verkligen finstädat nu, vad ska ha då tycka då vi har "skit i hörnen"???! O igår var droppen....Han pratar verkligen HELA tiden, o bara om festivaler, norska hårdrocksband o pengar. Han e snål,sniken o räknar vart enda öre då han handlar eller köper saker! Ett tex, han köpte långkalsonger som gick till knäna ist för hellånga "-Vaderna fryser man aldrig om, sa han. Men i själva verket kostade dom hellånga 100 kr mer, o det ville han inte betala.
Ialf satt han o skröt om att han skulle flytta med hans tjej till norge igen o köpa större lägenhet o bilda familj, skulle bo i bergen bara för att gravida får startbidrag där, 30tusen enligt honom, om man flyttar dit som gravid. Och han skulle fixa jobb längst ner i norge o pendla. Jobba 10 dagar, va hemma 12 osv... O satt o sa att hans tjej behövde inte han under graviditeten eller under barnets uppväxt. Hon har sin familj o hennes vänner sa han...O sen sa han att han måste tjäna pengar så att barnet skulle få sig en fin o dyr moped då h*n blev 15, o det sa han helt allvarligt, han skämtade inte ens! Varför skaffa familj om man inte ens vill vara med i barnets uppväxt..Skaffa barn bara för att man får si o så mkt pengar?! Åh jag blev så arg på honom. Orkade inte ens diskutera det, slutade med att jag satt uppe på sovrummet tårögd hela kvällen o kollade på tv där. Tål inte se människan...!