Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

mon: Hur vet ni att hon ligger sätes?? Extra UL?

• lill linda 82

Min bäs ligger som en ostkrok, o sparkar oftast åt vänstersida. Sparkarna kommer strax under revbenen på sidan, rakt upp från höften. Obekvämt, känns ibland som att h*n rispar nånting mot insidan av revbenen då jag ligger ner på sidan. Blir såndär läskig känsla i kroppen att jag rycker till... min sambo tycker det är jätte skoj då jag tjuter -AJ o sprattlar till som om jag fått en stöt..
    Börjar bli mer o mer svepande rörelser om dagarna som slutar med att magen durrar till... precis som om bäbisen håller på att somna o rycker till...
    Tycker det känns tydligt om det är en fot eller om det är nåt spetsigt, tex armbåge. Är i v27 nu.

• lill linda 82

cocos chokladkaka.... Mums!

• lill linda 82

meh: jajjemen...skillnad från förra bilden juh..

Har ökat från 48kg (inskrivningen) till 60 kg.. Hehe upptäckte igår att jag fått 4 bristningar på höger skinka...INTE fint kan jag lova! Men ähh, vad gör man inte för en liten snutt!

• lill linda 82

meh: mammakläder överhuvudtaget framhäver formerna på kroppen, det är det som är så skönt me dom tycker jag! Kommer nog ha svårt att skilja mig från dom sen.. hehe

• lill linda 82

Min mamma har oxå börjat sticka på en kofta till kotten.. vit, lila o gul blir den..

• lill linda 82

Mowglie: Hehe jaa klart att man ska vara positiv!
    Ang att vara sjukskriven så gör jag inte mkt alls om dagarna. Gör inköpslistor, surfar, laddar hem filmer o ser på, städar så mkt som jag orkar o kan, tvättar kläder (men hänga dom får min sambo göra) o bakar mjuka kakor o bullar o lägger i frysen. Sen åker jag o hälsar på
    på jobbet varannan vecka.

Molle76: Jag ska beställa en knorr nizza från kidsroom idag hade jag tänkt. Blir den gröna modellen (army) för våran del, vilken har ni valt?

Meh: Har oxå sånna sendrag...skrev en tråd om det för ett tag sedan. Funkar bra med massage på vaderna innan läggdags för min del.
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m2336402.html

• lill linda 82

Här var det dött idag...

Åh så dum jag kan vara... tänkte skona min sambos rygg eftersom att han var o knäckte till den igår hos kiropraktorn. Gick ut för att hämta in posten o skotta bort all nysnö som ligger på infarten till radhuset...nu kan jag knappt stå upp, jädrans foglossning!! O fick en sammandragning mitt upp i alltihopa oxå dessutom. Hehe inte lätt då både jag o sambon e "trasiga" i kroppen... Skönt ialf att jag är hemma o kan vila upp mig igen.
    Hoppas verkligen inte att detta snöoväder fortsätter hela helgen för då får jag nog sitta i rullstor till veckan..

• lill linda 82

rullstol ska det juh vara.. *s*

• lill linda 82

Oj det skrivits här inne i helgen...kikade in som snabbast igår.
    Har haft så fullt upp...shoppat en massa bäbissaker, middag med min sambos släkt, städning osv osv. Har inte suttit stilla en minut!
    Nu har vi beställt vagn o spjälsäng o alltihopa, får alltihopa om 2-4 veckor. Va ju urbilligt att beställa knorr nizzan från kidsroom, 2700kr, hade vi köpt samma modell här på barnens hus hade vi fått betala 4400 kr för den.
    Så nu har vi inte så mkt kvar att handla, babyskydd o skötbädd o alla hygienartiklar har vi kvar..
    Känns som att vi kommit billigt undan jämnfört min kompis som lagt ut 12000:- på sitt startaket till babyn.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D