*Välkommen hit! :-D
lilaki: tycker att vågen stått stilla ett tag nu... är bara magmåttet som ändras. Ang. klädstl köper jag oxå 56, har bara köpt en dress i stl 50 som jag hade tänkt ta med till bb.
lilaki: tycker att vågen stått stilla ett tag nu... är bara magmåttet som ändras. Ang. klädstl köper jag oxå 56, har bara köpt en dress i stl 50 som jag hade tänkt ta med till bb.
www.familjeliv.se/Forum-2-16/m2425096.html
Sett detta??
signatur: vilket mått har du då? *nyfiken i en strut*
Sökte oxå hp, men fick ta tillbaka den ansökan eftersom att jag fick min sjukskrivning beviljad fram till BF.
Det här med föräldrapenning förresten, kommer det automatiskt sedan då barne e fött eller måste man till FK o prata med dom om det, eller kan man fixa det på deras hemsida?? *snurriga jag*
kärnfria gröna vindruvor.. *mumma*
meh: Ahh oki, så var det jaa, jag skickade in moderskapsintyget 17 december så det e redan klart..
Man blir ju snurrig på all info... känns som att det går in i ena örat o ut i det andra..
Håller mig till mina djungelvrål o bilar jag...
Har blivit helt sjukt förtjust i Ahlgrens bilar, går åt minst en påse om dagen..
Gillade dom inte innan jag blev gravid men nu är dom mumma!
Tille: Har din bäbis parkerat sig på höger sida oxå eller?? Mina revben på högersidan e otroligt ömma... får sitta o sträcka på mig hela tiden för att livmodern gnuggar sig uppåt där...
Min mini sparkar inte så mkt längre, är mer bök från sida till sida. Nånting som är 5-6 cm stor som sveper på sidan av kroppen på mig. Osso vassa saker som sticker ut här o där. Antar att det är armbågarna.
Igår kväll låg mini o kände med (jag antar det var) händerna i livmodern, tryckte ut den så den kändes jätte tydligt på utsidan o sveptre den på bukväggen. Min sambo fick den precis under sin hand o följde med den...snacka om tårögd han blev! Nära bäbis upplevelse. Såå gulligt!
Ja urmysigt att känna bäbisen...
Kan dock vara lite jobbigt ibland tycker jag då man hittat världens skönaste liggställning osso e inte bäbisen nöjd, e ett himla snurrande om nätterna ibland. *s*