Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

triump: Ja jätteskoj att shoppa.. Hehe alla kläder o småsaker jag köpt ligger i en liten rullvagn här hemma, sliter upp förpackningarna såfort dom kommit innanför dörren..

Fick förresten en gungstol av blivande morfar i lördags, det blir mysigt att ha i barnrummet!

Limpis: Har oxå vuxit ur vinterjackan, o täckbyxorna oxå. Använder nu mer min sambos täckbyxor, stl L i dom... O min vindtäta fleecejacka som jag brukar använda på sommaren då jag fjällvandrar/fiskar, den e lite vidare i modellen än min dunis jag vanliga fall använder.

• lill linda 82

Bonanza: Jag skulle slagit till... billigt att få madrass o allt med juh!

Nu ska jag strax åka till frissan o göra mig fin i håret... känner mig som en slym nu när det växt ut så mkt o luggen e 3-4 cm för lång.... men nu blir det ändring på det!!

• lill linda 82

Fanny95: Brukar jag med.. Och lägga dom på magen o tycka att dom e jättestora. Lägger jag bäbispyamasen på magen går den nästan upp till hakan på lilla jag...

Lilaki: Skickar en stooor *kram* Har nyligen fått reda på att min mamma har bara några år kvar o att hon har en sällsynt sjukdom, som dessutom är ärftlig, finns inga botemedel, så jag vet på ett ungefär hur du känner dig. Tur att man har kottarna i magen, allt känns lite lättare då.

• lill linda 82

Lilaki: Det tycker jag verkligen att du ska göra... Finns inget mysigare än att gå o kika på hyllorna på bäbis-klädaffärerna.
    Man blir alldeless varm om hjärtat då!

• lill linda 82

OJ vad den här tråden va trött o slö idag!! Måste ändras!!

A lie: Tack!

Uhuu...min sambo har åkt på kurs tills imorron kväll... Nån fler än jag som nästan får klump i halsen över sånt nu när man är gravid än förr då man inte var det...?? Kan tycka det är jobbigt bara han ska åka på jobbet vissa dagar... *flinar*

• lill linda 82

**Ny Bild I Galleriet**

• lill linda 82

Vad grundar du det på A lie...??

Åh, snart e det lunch o Våran bästa år för min del!

• lill linda 82

Jo det kan ju kanske stämma... Allt går ju i slowmotion nu mera...

• lill linda 82

Vill oxå åka på SPA..

Har märkt en sak... dom kvällarn jag äter ett par djungelvrål får jag inte sendrag i vaderna på natten, skumt va???

• lill linda 82

meh: Nä, jag reagerar på sånt jag oxå. Har börjat säga till min sambo att aldrig säga en tid då han tror han kommer hem, för annars smsar o ringer jag öronen av honom... Var absolut inte sån innan. Då hade jag tålamod, men det e borta nu..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D