• triump

*Välkommen hit! :-D

hello girls ... inget glass väder idag..var tvungen att istället köpa hem en chokladkaka...

meh. kul med MammaMia, ang måndag så vet jag ännu inte. kan inte planera så långsiktigt,(hihi) och om den värsta verken försvinner så bör jag nog vattengympa då..

var på stan en sväng idag och hela Stockholm bara kryllar av bebisar och gravida kvinnor..

• triump

ps.. är det så att denna tråd stängs den 28 aprill??

• triump

oki ¨då är det ingen fara... var så jobbigt efter 1:a aprill att hitta alla och vill ju inte tappa bort er blivande juni mammor igen.

• triump

oj oj Liten man får nog lära sig att gilla de nya bristningarna... lät lite lebbigt med blod, men antar att det inte är någon fara.

svårt att föreställasig hur mycket jag kan hinna växa på de här nio veckorna, som jag har kvar till bf.

• triump

ang sf ¨mått så har jag ingen koll. men bm säger att jag ligger exakt på normalkurva...om det är så eller om bm förskönar en cm hit eller dit vet jag inte.......

• triump

meh. magen växer stadigt. och hur gör man den där superglada gubben....
    testar:-0

Tjejer känner ni att det börjat trycka nedåt i magen??

• triump

lill linda vad skönt att det är fler,, alla gravida på stan såg så hurtiga ut. iochförsig så strålar mannog själv av glädje, trots alla krämpor.

puss gubben kan jag inte men testar med P :-P kul med en ny gubbe.. vad blir det till middag idag tjejjer.??. för oss blir det sambo special nr 2 (dvs andra maträtten han kan göra och vara stolt över) köttfärsås och spaghetti... är lite fundersam hur många dagar han skall få vara kock i köket innan resepten sinar.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D