• triump

*Välkommen hit! :-D

vonkis härligt att läsa att det gick så bra på tillväxtul...

missisola imorse sov jag sött när du kilade till jobbet jag tror bestämt att din kollega har rätt, det är nog dags för dig att varva ner.
    kommer inte iväg till babyproffset imorgon blir en tur till ikea istället. dags att köpa säng.

viktökningen är konstant och enorm..........

ang shopping, jag var på h&m och köpte svart klänning och ett par kortare byxor. de e bra för dar man känner sig xxxL i övrigt kan jag kombinera lite gamla plagg av storlek större.. för nu vill jag inte ha mer mammakläder ev en ny morgonrock till förlossningen för nu är jag redo för att träffa plutten.

ursäkta men kan inte låtabli att gnälla lite igen..jag har ont... tror bestämt att jag förraveckan firade min sjukskrivning lite väkl aktivt och glömde vila. för nu har jag så ont överallt.

• triump

jag vill me ha massage men just idag vågar jag inte be om något mitt icke sovande och tumla runt i sängen under natten har satt sina spår på sambon som är jätte trött.. och dessutom är det han som får ta all matlagning idag.

• triump

hihii dessutom är jag superhungrig och vill ha mat nuuuuuu.

foglossnings bältet är ett måste och idag på min promenad så gick jag som en liten geisha..mini steg...

• triump

ikväll blir det sambospecialare..något jag lärt mig uppskatta. bönor falukorv och potatis

ha ha ja inte är man snygg när man mitt i natten skall ur sängen, elefant..

• triump

vonkis vill me ha mat nuuuuuuu..

glömde ju. Grattis Börnen äntligen klart med pluggandet.

• triump

godmorgon..
    här har ni ännu en utan så värst mycket nattsömn.

missisola smart du är..babyland på kungenskurva vilken grej slå två fluger i en smäll.

• triump

undrar just varför ingen i min omgivning varnat om den här smärtan, alla bara pratar om hur ont det gör vid jälva förlossningen?? är det så att allt glöms bort när pluttisen väl kommer.

• triump

mm glassbilen. har vi koll på!! och är flitiga kunder allt sedan +:et på graviditetstestet..

värmen har stigit även här,. måste öppna och vädra lite då och då..

• triump

sulfur är du helt 100% säker att du inte kännt smärtan tidigare eller om de på bb raderat ut just den minnesbilden* konspirationsteori*

• triump

sulfur att det kan vara sån skillnad. detta är ju min första graviditet men hoppas att det blir fler, och då gärna utan sån smärta.

har någon tips på smärtlindring för strålningar ner till benen? foglossningar? och ryggverk? och allt annat...........................

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D