• triump

*Välkommen hit! :-D

hahha missisoa godmorgon... mätt på vetekuddar

• triump

missisola då får du en lugn start på dagen och det är väl skönt.. kan på så sätt spara lite på krafterna.

magen mår toppen pluttisen växer och snart är det väl dags för nya magbilder...

• triump

japp många magar överallt, tänk vad trångt det kommer att bli med alla vagnar på stans fik och bussar....men ack så härligt.

när har ni tänkt börja med fp?? vet inte om man i god tid skall bestämma sig och skicka in så de hinner räkna ut allt.?

• triump

även jag har e-legg vilket tycks ge lite mer frihet, och dessutom kul att ha koll på ens ärenden.

• triump

för mig hänger alla planer på sjukskrivningen.

a) ev. blir jag fortsatt sjukskriven fram till två veckor före bf. och då vill jag nog ta några sem, dagar och sen fp i juni....

plan B) jobba halvtid maj ut och därefter sem och fp i juni---..

men har ju börjat braka ihop rejält i fogarna, och känner mig knappt piggare av att vara hemma och födriva tiden med bälte, övningar och små steg. besök hos sjukgjymnast etc.... så det lutar åt plan a.

massor av Tip Top får det bli i maj. innan den långa inte äta sötsaker perioden...

• triump

Missisola: du har så rätt att det gör mer ont när det trycker på...
    ta det lugnt på jobbet.

sulfur: god morgon. .

nästa helg är det valborg och efter det får ju värmen ta och komma rejält.

• triump

debatten om glassarna har varit helt tokig. finns ju annat fördomsfullt här i världen värt att bekämpa. än glassar..

• triump

lill linda en liten fråga: är du fortsatt heltidssjukskriven pga foglossningar.?
    kan vara att jag inte riktigt förstått det här med att ta det lugnt....ioch med att det blir värre. för går med bälte och allt och gjort övningar enligt sjukgjymnasten..

lill linda har du några tips att delge, så man får bukt på foglossningarna?

Missisola. dålig koll på eldarna. Men, man får väl bege sig ut och promenera, ofta har de ju redan börjat förbereda med någon form av skrothög,...japp en riktigt mysig helg att se fram emot.

• triump

Nova jag fixade via min internetbank laddade ner e leg i datorn ..typ... bra jobbat att du redan skickat iväg papprena. vet inte om man ska anmäla till fk vid födsel??

• triump
    hihiii missisola du är ju rena humoristen på morgonkvisten..
Svar på tråden *Välkommen hit! :-D