• triump

*Välkommen hit! :-D

Missisola. nä det får bli veckans projekt, den är ju alltid slut..rena reklam tricket alltid när jag går för att hämta ut det kommer jag ut ut affären med någonting nytt..hmm babyproffset i kungsholmen har jag ännu inte besökt är ju stammis vid hornstull, men man kanske skall variera sig. vart på kungsholmen ligger babyproffset??

• triump

Missisola ja plastad frotte har jag minnsan köpt..men tror att man kan hitta det billigare på annat håll egentligen.....men det var just en sån sak som jag kom hem med istället för lådan

hmm ringa innan känns jobbigt hihiii.
    jag har ingen katalog.......

läste i tidningen att det kan bli en regning sommar så jag kan nog med gott samvete inhandla regnskydd till vagnen om jag skulle ha vägarna förbi Babyproffset.

• triump

vonkis vi får hoppas på ett soligt augusti och gubben har nog fel...

-missisola vilken tbane station är bäst att åka till om man skall till Babyproffset på st:eriksg.

• triump

vonkis lycka till på ul imorgon ..

jag skall nog hoppa i ett varmt bad så lederna slappnar av lite

Missisola vi får se om vi synns på fl imorgon bitti...eller om jag har utvecklats till en sömntuta

Och till alla andra juni tjejjer ha det bra så synns vi snart...

• triump

sulfur välkommen här är en riktigt aktiv blivande juni mamma tråd men för tillfället säger denna tjej godnatt..

• triump

zzz godmorgon... zz nyvaken och ny kammad... jag har haft en sån natt molnandeverk strålningar till bena ja ont....) det är ett under att jag till sist somnade..

• triump

mm solsken men med små pauser till datorn. jag har så ont, måste vara växtverk blandat med foglossning och ichiassmärtor
    AJ AJ*************************************************AJ AJ

men får samla lite krafter för att ¨gå och posta deklarationen och köpa mig något gott från gb sortimentet...

meh har ringt fk och du har så rätt, de skickar papper och därefter skall dr intyget me. allt detta efter arbetsgivaren sjukanmält mig, 14 dar .. men pengar därifrån lär man få vänta på.

när har ni tänkt skicka in ansökan om fp till fk???

• triump

halloj i stugan nu har denna snigel vart ute på promenix, sakta sakta med en glass i handen...

• triump

Mowglie vad spännande. se nu till att ta det lungt och akta så du inte tappar bort fjärkontrollen till tv

appropå foglossningar för mig funkar det me numera bäst att ligga på rygg...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D