• triump

*Välkommen hit! :-D

lill linda hoppas det för det fick jag som allternativ för att jag inte längra skall göra övningarna.....just pg av samma som du...men det är väl olika för alla antar jag och de vet väl vad de gör. men skall fortsätta försöka med vattengympan.

ps idag har min katt mått illa..inget trevligt att städa undan

• triump

milkshake mumms. älskar jordgubbs shake vill ha nuuuuuuuu.....

ElinN klart jag skall berätta om smärtan försvinner.. ja konstigt med varningstexten...

lillaki lycka till på yogan.. har några avslappningsband med liknande tema. det är bara att tacka och ta emot vi kvinnor är gudomliga, förhoppningsvis ivåra respektive mens ögon i allafall.

mm funderar just om man skulle hyra nån till att putsa fönstrena kan ju inte bli dyrt i vår lilla tvåa...hihii.. eller helt enkelt bjuda över lite folk på städ lunch..även jag behöver lite socialstimulans. och vad vore bättre än att se andra jobba och bjuda på något gott.... tror att den blivande mormorn är lättast att övertalad till en tvättafönster fest... man kan ju bjuda igen nästa år..hihii

• triump

godmorgon efter en natt med ett antal kisspauser och lite ont..men iochmed TENS så var jag iallafall inte en akrobat i sängen nära till sammanbrott.....
    så inget mirakelmedel är det men tar bort viss smärta men inte allt...så klart bästa natten sen en tid tillbax..

• triump

har inte märkt att plutten är livligare efter en kopp kaffe,, däremot gör kalltvatten susen.. då vaknar plutten till.

Lill linda även här har kissandet knappt fungerat får pressa droppar!! MÅSTE VARA LILLPLUTTEN SOM TRYCKER MOT BLÅSAN. oj var inte meningen att skriva så stora bokstäver.. och tänk vad spännande om du får i maj kanske dags för dig att förbered med en såkallad förlossningsväska.

A lie kul med shopping. var det bra pris på plastad frotte på jysk?

• triump

A lie jupp verkar vara bra pris.. köpte en pyttebit på babyproffset för en bra summa....betalade nog förmycket. och mer kan ju behövas och då tror jag nästan att jysk är bäst..

• triump

Signatur så det finns att köpa på metervara??

• triump

min gissning är dock att jysk har bland de billigaste i fördiga bitar..

• triump

halloj tjejjer.....har just skickat iväg sambon till gubbis..hyra film.... har så ont trots elsladdar i kopplade och vetevärme.....iiihhh...

mysigt medd vaggor. såg att det fanns skumgummi madrass även på ikea, de borde me gå att klippa ....

Missisola ja visst vart man förvånad efter de första sammandragningarna...

• triump

vill passa på att önska er alla en trevlig helg

• triump

good morgon soligt men kallt...**alla höggravida**

missisola flitiga dig som ännu extraknäcker....

appropå ingenting....
    vi har planerat att i stort överleva på en inkomst, vilket kommer att funka.. men känns att lönen som kommer denna månad kommer att vårdas ömt......sista fulla lönen innan fp, sjuklön etc.......

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D