• triump

*Välkommen hit! :-D

meh jag litar på dig ang fk. och väntar tills de hör av sig... lycka till i jakten på ett nytt hem.

• triump

goddag girls. en solig söndag och jag har haft sån verk. ringde sös förlossning, och konstaterade att det är de förbannade fogarna och växtverk mm ilar i rygg t.o.m...får ta och vila ännu mera......

• triump

envisdes faktiskt ut på promenad med sambon var ju tvungen att köpa vårens första gb glass. resultatet efter det vart sängliggande ställning i nån timma...kom tyvärr inte iväg till plaskandet....

försöker tänka possitivt i nuläget. hmmm... kommer inte på något....jo 88är och förblir den godaste glassen även idag...och på andra plats kommer nogger och tredje sandwitch....gillar mina traditionella glassar

• triump

nopp inte idag i fredags, vid östermalm.
    Tip top, den glömde jag ju, det är ju en riktig klassiker men den finns knappt längre?

missisola har du planerat att ta kontakt med bm ang ev sjukskrivning.?

• triump

jihoooooooooo.. det blir smarrigt längtar redan efter en tip top.

jo den på GrevTuregatan - östermalm.

Missisola japp tror att man skall undvika graviditet prat med husläkarna. lycka till och stå på dig det är bara du som vet vad du orkar med..

jag måste me ta ett prat med bm för iochmed denna utveckling av foglossningar- dvs att det strålar mot ryggen kommer nog att innebära att jag inte är redo för att jobba halvtid i maj... det som stressar mig med sådanna här sjukskrivningar är att jag föredrar att ha allt planerat så jag vet hur det skall bli...inte vara sjukskriven i intervaller med ev förlägning?..

• triump

Mowgli magen vart ju hur cool som helst ja har läst om stämningen mot gb

• triump

perfekt missisola då får vi vattengympa ihop...japp visst har det blitt värre, längtar lite efter den dagen då man packar ur på kontor och skåp på jobbet, vinkar adjö och ställer sig bland dem som kommer och hälsar på...och lämnar över fritidspedagog nyckelknippan. ja och kramar hej då till alla förståss.

Bonanza vilken super studieteknink du har. och lika gott som det är med glass är det med paj...

• triump

A lie ställer mig bakom ditt beslut. ett bra initiativ att dela ut priset för trådens magbild och Mowglie är en värdig vinnare

• triump

missisola ur gulliga druttiskläder

Mowglie ring förlossningen och hör med dem. och gör det nu.

• triump

Tänk vad man lär sig här på fl. jag hadde ingen aning om att slemproppen kunde återbildas. men nu vet ja !!

missisola jag tror att det är bra att ha även lite större plagg förr eller senare får man andvändning för dem. och 50/56 är ju inte så stort . finns väl inte många plagg under 50.??

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D