• triump

*Välkommen hit! :-D

lilaki jag gissar att illamåendet beror på just det du beskriver, känner själv likadant, knappt man får i sig en hel middag. och känn efter om du orkar jobba, annars får du kasta in handduken och slå följe med oss andra..

• triump

Liten intressant med förvärkar. jag har ännu inte kännt något. och undrar hur det kommer att kännas.spännande.

Liten det ska bli spännande att se om du föder tidigre än beräknat

Jag har inte hört något om hallonbladste.

• triump

tjejjer jag måste upplysa om att jag sista tiden lyckats hålla mig borta från godis disken men så här inför helgen och en mysig pyssla om sambon kväll så skulle det sitta fint...mums vad skall man planera för gourme middag till ikväll... aj aj.. börjar visst låta som en hemmafru

men idag har jag verkligen kännt mig så lycklig över att just min käraste är den blivande pappan.. ett litet lyckorus med andra ord

• triump

måste tillägga att jag nog inte ens känt sammandragningar dvs om jag inte blandar ihop kännslan med när ligamentemn spänner sig??? är ju förstagångsföderska och allt är så nytt.

• triump

Nova skall lägga på minnet efter bf och till ammningsperioden får de bli fiber, keso och bananer..raska steg förbi godishyllan....medans de tio närmsta veckorna lite extra mumms

jag börjar bli jätte nyfiken på pluttisen i magen

• triump

jätte jätte nyfiiken!! och har ännu inga namnförslag heller!!

• triump

Nova 76 kul med ännu ett ul, är det ett könsul?.. jag gjorde ul för någon vecka sedan i samband med sjukskrivningen och allt såg så bra ut då. plutten hadde vänt sig med huvudet nedåt
    det gick ganska fort och jag var inte förberedd på ett ul, så hann inte se så mycket.. de kollade främst att inte min muskelknut, milom, spökade i magen. vilket den inte gjorde.

lycka till på ul:et

• triump

A lie ja visst är vi aktiva, nästintill ett heltidsarbet se nu till att vila upp dig så du kan komma med din input på saker och ting.

vonkis ni e då flitiga fikare, abboneras hela åhlens och hur får alla plats?
    och hur kommer vi alla att rymmas på förlossningen, babyboom i stockholm.
    och vonkis lycka till med ditt ul.

Nova 76 vet faktiskt inte så värst mycket om vad det är, ja förutom att det är en muskelknut. första gången när de nämnde den vart jag lite skraj numera tänker jag inte på den utan låter den saken bara vara.

Bm och dr har sagt att den kan orsaka att det gör ont i magen.
    och att den kan växa när man blir äldre och då kan en operation vara på sin plats. såg att det stod lite om det i gravid tidningen, hon sharon, (Kändis) kunde inte få barn pga en mylom. men vart gravid efter en operation?men som sagt jag vet för lite om det själv...............

nu tjejjer skall jag logga ut och bege mig till närmsta matbutik...hunger och fredas mums skall köpas in. Jag passar på att önska er alla en riktigt trevlig helg. hoppas att det blir lite solsken me

• triump

Godmorgon tjejjer

Ännu en som sovit ut ordentligt, efter en trevlig fredakväll framför starwars triologin.... vi somnade nog mitt i...

Vonkis självklart skall det testas, lät riktigt smarrigt. men hur var det med skaldjur får man äta dom??

meh även vår middag innehöl béarnaisesås...........mums ..fick dock nöja mig med cocacola

* En liten undran: Sammndragningar och förverkar är väl inte samma sak som känslan som liknar mensverk???

ElinN välkommen tillbaka låter inte kul att vara sängliggande men tur nog är vi flera sjukskrivna för tillfället så det är full rull här på fl

• triump

meh och vonkis mummms mums. det finns nämligen en rätt på kinarestaurang med havskräftor som jag längtat efter.. trodde man skulle hålla sig borta..men nu öppnas en helt ny värld..mumms..

tack för inputten ang molnande verk, jag har nämligen fortfarande det ibland.. innebär nog att livmodern växer har ju ännu inte kännt vare sig förverkar eller sammandragningar.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D