*Välkommen hit! :-D
Vonkis kikade på det söta mjukisdjuret, bra jobbat..
Missisola. *virrr virrr, hmmm undrar just vart jag lagt lappen till babyproffset....* men var det något lite kul i lådan.
Vonkis kikade på det söta mjukisdjuret, bra jobbat..
Missisola. *virrr virrr, hmmm undrar just vart jag lagt lappen till babyproffset....* men var det något lite kul i lådan.
Vonkis vad du suktar mig.. är ju i karantän.... och skall hålla mig från att spendera..eller iallafall att försöka hålla mig undan...men visst är plaggen ur gulliga på Guppi. Har ju lite praktiska saker kvar att handla och får gå i den ordningen.. Var det 25% även på babysitter och babybjörn bärsele?
Vonkis. Oj är det så pass, då är det bäst man rusar dit
. kan ju vara som på timari att de kör en vecka 25% och sen 50% etc..... hur är det med alla mexx och esprit plagg, resa de ut.
jihooooooooo farsta here i come...
, man får väl vara glad att man iallafall klarat av en dag med sträng budget. och imorgon och på onsdag är jag upptagen.. men på Torsdag får det bli.......
vonkis. yes !! vi vet
.
Bonanza oh vad skönt att allt var bra eran lilla busis.
Lena A kul att du tittar föbi
Det är väl lika bra att vara förberedd i tid lill linda. Vad skall du packa ner i din väska.?
Nova76
Oj jag vet inte hur det är med vikten. Vi är inte ens informerade om att vi skall göra ett 2:a ul. för att beräkna detta. och tror inte att vi kommer att göra ett heller..fast man gärna hadde velat.
Nova76
vi gör ett ul i v 18.. sen inget mer..
(Däremot har jag sett plutten även i v 30 men det var inte ett tillväxt ul utan bara en snabb titt att allt var ok- isamband med min sjukskrivning..och mest kikade dr:n på min mylom..och jag hann knappt med i svängarna...)
Det är nog väldigt olika från vart man bor, hur de gör.
Det får nog bli en kamera till förlossningen och till BB. och det är ju så behändigt att numera kan man filma små kortisar med digitalkameran....måste bara komma ihåg att jämt ha batteriet laddat..för det har vi tidigare slarvat med....
Missisola bra att allt var reko
Vilket underbart solsken det är idag. har solat ett par timmar och vart tvungen till att ta en paus... tyvärr binder man lätt mer vatten i värmen.. så numera hinkar jag i mig vatten.