• triump

*Välkommen hit! :-D

vonkis.. du skall nog fundera på de där femveckornakvar att jobba..... kan vara dags att träffa farbror doktor och höra vad han/hon har att säga.

ja visst är det hemskt med fingrarna, alla göromål blir lite lidande och man blir fumlig..tappar saker och så..uuushhh..

Limpis det låter som om även du skall börja varva ner lite. finns det ingen möjlighet att gå hem halvdag, från jobbet.

• triump

mmm nu vill jag me ha lunch..och för mig får det bli tonfisksallad..mumms.....sen e det dags att dra ut på en shopping tur

• triump

*'grr'' telefon köer*** försöker få någonting uträttat** vill boka tid till att bekräfta faderskap.. men de tycks vara på lunch hela bunten.....får försöka igen efter 13.15...grrrrr.. nu undrar ni nog varför man skall göra detta innan pluttisen ens dykt upp. ja, det är bara något vi vill ha klart ,heltenkelt. för när pluttisen väl är här då kommer tankarna inte ligga på allt administrativt direkt...

• triump

vonkis till växeln är det tel 508 18 000.(farstastadsdelsnämnd) de kopplar dig..men är inte tillbax innan 13.15 idag.....hmmm eller var det 14.00

lill linda, du ser du har redan fått tid och allt.

• triump

ickelpicka. det är så sant det du säger att om något skulle ske mig så blir det krångligt för pappan.

ja och det är bäst att få detta gjort för inget frieri är på G..

• triump

hihhii lill lilnda....vad de får för sig saker männen..

• triump

A lie... den var solklar

Pyret här hoss oss står vagnen hemma. men gör så som känns bäst för er. men inte är det farligt att hämta hem vagnen

vonkis visst är det bra med lite vår sol.

• triump

Mowglie jeans..?-det är ju snart sommar
    linnebyxer, kjol eller bara något mjukt....går ju lika bra.

• triump

urk.. har fått papper från fk att fylla i ang. sjukskrivning....hur många dagae var det arbetsgivaren betalade. var det 14

• triump

vonkis var det du som var i telefonkön innan mig ,...... hihiii när jag slussats runt så var det bara väntan i kö och inte kom jag fram ändå... sen vart jag ju tvungen att ge mig.. guppi väntade .. shoppade lite på rea där.

Vonkis knasigt att de sa så. det står ju t o m på deras hemsida att man kan årdna faderskapsbeviset innan bf???? förstår ingenting..

Liten skönt att höra att det gick att 0rdna faderskapsbeviset tidigare..

meh du är underbar, visste inte hur många dar jag skulle skriva mig sjuk på månadsrapporten..för resten skriv under fk:s papper ju.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D