*Välkommen hit! :-D
hmm undrar om det är familjerätten som har hand om faderskapsintygen. får kolla med stadsdelsnämnden.
hmm undrar om det är familjerätten som har hand om faderskapsintygen. får kolla med stadsdelsnämnden.
Liten vad skönt att allt är bra. vad spännande att bebis gjort sig redo för förlossning och allt. och se nu till att vila ordentligt
molle säkert ingen , fk vill nog bara fråga något.
Vonkis skönt att värdena var bra.
vilket underbart väder det är här i stockholm idag, jag känner vittring av sommaren. och tur att värmen kommer för snart att det så jobbigt att sätta på sig skor.. och vill helst bara tassa omkring i sandaler.
tittar in efter en dag i solskenet
har det hänt något nytt sen sist. ? -har ni planer inför valborg.
Här blir det ett lugnt firande med sambon och därefter en promenix till någon brasa i området, vet ännu inte vilken....men självklart är dock att våren skall välkommnas.
även 1:a maj skall firas
fast då genom att njuta av stadspulsen på ett fik i stan.
Bricanyl är inte skoj har det själv mot astma. och visst blir man lite skakig av det.
Jag har kännt mig ganska ok i fogarna de två sista dagarna. vilket känns underbart, har oandrasidan verkligen tagit det lungt... funderar dock att komma igång lite igen..börjar känna mig lite rastlös. undrar om det är ok att cykla igen. har ju nästan två månader kvar till bf så lika bra att sätta lite fart nu när man känner sig något bättre.
Missisola: vilken morgon pigg tjej du är....skuttat sen fem inte konstigt om du då är lite trött...
meh: kul att föräldragruppen kommit igång. väntar med spänning tills vi skall börja...Det är några veckor kvar tills dess.
Aha.. jag smakade världens goaste glass i dag Daimkola glass säljs dock inte av gb utan av konkurenten... men vilken smarrig glass.......
Missisola japp. på onsdag blir det till att inhämta lite kunskap...och veckan därefter skall vi börja i föräldragrupp...
godmorgon tjejjer.
Missisola: erkänner har smygpluggat lite och klart att föräldrakursen riktar sig till den blivande pappan.
A lie massor av viktigt har skett sen sisst
ickelpicka klart man har vaknat...
lill linda: ja det var en rejäl brasa.
Börnen: vad bra att bm besöket gott bra, men inget kul om du har uvi på G..
Amine:Kul det lät med vatten träning. blir det en semester till köpenhamn?.. är själv lite sugen på att planera in någon mini resa...
Vonkis. det är nog så att din kropp säger ifrån nu. se nu till att vila ut ordentligt. jag har inte känt så.. men som sagt kroppen säger ifrån nu även här.
och jag har fullt accepterat ett lite lugnare tempo, fast att det ännu är ganska många veckor kvar till bf, för mig...hela nio st...
idag har mina händer kännts superknasiga. de är stela och känns knasigt att böjja fingrarna lite små sticks...så det är min ursäkt om bokstäverna hoppar runt lite i texten...nån annan som kännt så? kan det vara att vatten börjar samlas även i fingrar nu.?
ps längtar till bf25juni