• triump

*Välkommen hit! :-D

iiihh jag och sambon missade sös, vi låg hemma och sussade sött. sov som stockar, nu vart jag lite stressad över allt jag missat...
    fick man någon insyn i hur förlossningen ser ut?

• triump

ps och inte fanns det någon Tip Top kvar heller........

• triump

solsken Får passa på att önska alla en trevlig helg. jag tycker att det är super mysigt med att ha sambon hemma i några dagar. det ger oss tid att plugga ikapp det vi missade när vi sov trots planerad sös föreläsning.

Nessie välkommen hem från sjukhuset.

• triump

missisol neej vi låg hemma och mös.. sambon kom hem tidigt iochmed halvdag och efter lunchen skulle vi vila lite och somnade in ordentligt...mysigt iochför sig..

• triump

missisola vi kommer dock att hinna gå på infoträffen 1 juni på sös. har ju bf rätt så sent in i juni månad.

• triump

halloj tjejjer.

bm besök avklarat idag samt en härlig promenad vid vattnet.

Ja!! har ätit Tip Top, och smaken var som jag mindes den god.

BM rapport:
    jag följer kurvan exaakt. pluttisen ligger med huvud nedåt dock ruckbart. normala värden. bm tycker dessutom att det är så kul att sambon och jag varit med tillsammans på alla bm besök. och nu längtar vi enormt mycket efter lill plutten...

Vad kul att många varit på IKEA.

• triump

mm även jag vill ha en romantisk glass stund.....

• triump

börjar bli lite småseg, här framför pc:n kanske dags för en tupplur. så att man årkar fira fredag, vore kul och gå och lägga sig lite sent ikväll.

• triump

hello girls
    vilken dag solsken, hagel, regn..hela registret. idag har jag varit på babyland, kungsholmen.. hämtade ut min babybox.. hihii man fick ju te, och massor av reklam, och blöjor förståss.

har ännu inte hunnit läsa ikapp, men ser att ni varit flitiga, så det är med stort nöje jag skal kika på kvällens samtalsämnen

• triump

missisola. inga inköp, men spanade in lite priser på babysitter och bärsele. det är ju sådant det inte är så bråttom med men kul att kolla priser. . hela månads budgeten skall ju räcka till att göra kul ego saker, bara för mig, som bio, fika och äta gott. det är dyrt att vara sjukskriven och försöka aktivera sig själv.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D