Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!
Hej tjejer! Nu har jag fått starta en ny tråd.
Lots of love! Puss puss, skriver mer sen!
Hej tjejer! Nu har jag fått starta en ny tråd.
Lots of love! Puss puss, skriver mer sen!
"tappat bort er för goth" skulle det stå. Ni vet, en del blir bergstagna, andra slukade av svarta tonårsmonster.
Heeeej gumman! Va kul att du är här igen! Saknat dig massor!
Har du MSN gumman? vi pratas vid där också!
Klart du ska flytta tillbaka! Känner igen mig i det du skriver, men jag längtar istället ibland bort! Till ex.vis hus på landet... (27 års kris).
Hade nog ÄL i onsdags eller ngt, vet inte, men flytningarna påkallar det. Detta var dock på dag 9, så det verkar skumt, tidigare har jag fått utslag när jag testat med stickorna på dag 13 och 14,
KRAM så länge.
Åh, jag har aldrig längtat efter innerstan, gick hela högstadiet i vasastan, och det har blivit mkt krogen med stureplan och allt vad det innebär, men jag vill ju bara hem till min ö i havet hela tiden, mitt paradis på jorden. Det är långt till allt och finns inga affärer eller snabbmatskedjor, men det är sånt man får ta.
Längtar efter hus och grillfester i trädgården, hatar att bo i lägenhet. Men alla är olika :)
Vi har köpt en ny bil, en asfin Nissan Almera som inte ens gått 7000 mil, det är en 01 :)Asfrsäch. Idag skall jag iväg till ett par kompisar iaf.
Jag har inte ÄL föränns den 15/8. Jobbigt med lång cyckel, blir mindre chanser och så mkt längre emellan allt. Denna månad hade jag 34 dagar emellan mens-mens. :S Annars är det skönt, när man inte vill bli med barn. :S
Heeeej Sanna! Åh vad jag saknat dig! *krama*
Ja nu är det försök 10... Jag tror inte jag har ÄL heller denna månaden. Har inga flytningar ALLS och inte ont i magen. Däremot har jag läst att man ska börja räkna på dagen man blöder på "riktigt" vilket innebär att jag inte behöver räkna alla spottingsdagarna och det gör att chansen är LITE bättre. I så fall är jag på dag 15 idag. (Var nåt svar på en fråga på nätet där enhetschefen och docenten på Fertilitetskliniken i Gbg svarade)
Det vore ju kanon om du flyttade tillbaka till Sthlm! Fast då kräver jag att du träffar mig IRL. Moahahahaha. Vi kan gå där med våra magar och tvinga alla södermalmspretton att lämna stolar och säten åt oss.
Tagen av en goth... Herregud. Jag vet! Vi tar genast fram ett bärbart solarium, make-upborttagning och en blommigklänning och hotar den med! Då släpper den dig direkt! Borde funka som vitlök, kors och silverkulor gör på vampyrer...
KRAAAAAAAAM!
Ja, alltså, för att rätta till missuppfattningen, så drömmer jag 99% av tiden om hus på landet. (Faktiskt så att vi allt som oftast smygdräglar över annonser på hus i mälardalen...Men säg inte till nån.) Lägenhet suger, men är alldeles bra att ha för en som bara i fantasin har råd med hus. Men just nu, när jag precis umgåtts med världens hottaste storstadspingla, har jag börjat längta efter 20+ och livet i city! (Kanske har jag också kollat på några gamla repriser av "sex in the city"...)
Men vissa drömmar är bäst som dom är. Det går ändå inte att koppla ihop med ekonomin, barnaskara-drömmar, tre hundar och så lite jobb som möjligt...
Däremot så skall vi definitivt stroppa omkring med våra magar nästa vår, chupsie! Its a deal. Jag tror vi klara irl galant när vi väl kommit över initialchocken och fått åka hem från psykakuten.
ajo.
msn har jag naturligtvis:
taurina666@hotmail.com
ajo igen
chappen - din första mensdag är den dagen det kommer ordentligt med färskt (klarrött) blod, INTE den dagen då dina spottings börjar. Det kollade jag upp med en läkare när jag började få spottings för ett par år sedan.
ajo tredje gången gillt
jag har bara msn hemma.
men å andra sidan är jag näst sista dagen på jobb!!!!! sen skall lättjan få leva fritt. i varje fall i en vecka.
Dåså Sanna! Nu är du MSNad.... *skrattar elakt och diaboliskt*
Psyket alltså?! Dääär känner jag aaaalla... *låter stockholmsk och stureplansk och kindpussar alla stördisar*
Ja men då är det kanske inte omöjligt för mig då?? Fast jag har ju börjat oroa mig för att jag har noll och intet av flytningar för det mesta. Vad ska de stackarna då simma runt i?! Herregud jag är ett enda stort psykbryt hela jag. Men jag mår alltid bättre när jag får vara här hos er!
PÖSS!!!
Vi är lite sega i den här tråden tycker jag! Kom igen girls! Skriv roliga saker!