• störtis

Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!

Hej tjejer! Nu har jag fått starta en ny tråd.

Lots of love! Puss puss, skriver mer sen!

• Svar på tråden Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!
  • norpan1

Nu kom den, mensen. Lika bra det så att jag slipper pinas och vänta.

Usch vad trist den här dagen blev nu känner jag!!

• Chippie

Fan då Norpan! *kramar om dig* Men nu vet du i alla fall. Men det suger ju i alla fall såklart!!!!!

• Chippie

Ok! Nu kan ni börja tycka synd om mig! Jag JOBBAR! Och det är lördag!!!!!!!!!!!!!! Gråååååååååååt! Vi börjar från och med idag att ha lördagsöppet. På en gata i Sthlm där INGEN går en lördag. Av den mycket enkla anledningen att vi är enda butiken (förutom en frisörsalong) i hela området. Eller ja... det finns en 7-11 också......... Jag är officiellt uttråkad. Vi öppnade för 9 minuter sen...

Vad gör ni som e lediga då? *inte alls bitter. nehej då*

Krama!!!

• Hannas

Chippan.
    Du kan trösta dig med att jag också jobbar BÅDE lördag och söndag. Vi har nypremiär på måndag så vi repar hela helgen. Börjar känna av att det inte blev någon semester - bryr mig farligt lite om något alls som har med jobb att göra...

Gläder mig dock åt underbara friska och fuktiga höstmornar i skogen med Kasper. Det är underligt, där bland stockarna, mossan och de droppande träden och med en hund skuttandes vid sidan, känner jag mig duktig och älskad. Ingen stress, inga plikter, ingen sorg och inga krav.

Bim-lista kanske?

Jag har bim vid fullmåne, har haft det de senaste tre månaderna redan :) Jag inte bara blöder, jag ylar också...

BIM-lista för strävare:

Hannas - tisdag 11.9

• Chippie

BIM-lista för strävare:

Hannas - tisdag 11.9

Chippie - onsdag 12/9. TROR jag!

----------------------------------------------------------------------------------

Jag kan inte sova när det e fullmåne. Ska vi yla ihop?

• Chippie

Men allvarligt talat?! VAR ÄR NI????? Tycker vi börjat sega till oss nu. Inte ens uppe i 100 inlägg.

Hur mår ni? Vad gör ni? Vad händer på ÄL och BIMfronterna?

Jag har BIM ca 12/9. Känner inget än men hade å andra sidan ÄL den 31/8.

Vi bokade resa till Side i Turkiet igår. HURRA!! Åker den 19e. Ska bli UNDERBART!!!!!!!

Kram och pöss!

• norpan1

Härligt med en resa! Vi ska förhoppningsvis också försöka komma iväg i höst.

Jag håller på med lite avvänjning från FL inför tiden mellan äl och bim. Blir så stressad och letar symptom av att sitta här känner jag.
    Har i alla fall äl i nästa vecka, vet inte riktigt vilken dag eftersom min mens var två dgr sen..

By the way så har jag fortfarande ömma bröst och molande värk/känsla i magen vilket är lite skumt. Fast då slipper jag leta efter de symtomen sen i alla fall

Idag ska vi på utvärdering på move and walk! Hoppas att de bedömmer att aina får gå där!! Det är ett ställe där barn med motoriska störningar får träna och på något magiskt sätt lär de sig oftast jättemkt där på kort tid!!

• Chippie

Jag fick spottings idag. På dag 25. FAN!!!!!!!!! Testade ju med ÄLtest och fick utslag. Kroppen visade alla tecken på ÄL också. Trodde faktiskt att KANSKE ändå. Men inte. Är såååå ledsen idag!

• norpan1

Usch!! Jag lider med dig! Kramar i massor!!

• Chippie

Idag beställde jag tid på Mama Mia i Sthlm. Det är bla en fertilitetsklinik. Ska i första hand kolla om jag har hormonrubbningar. Sen får vi se. Ska dit den 4/10. Känns bra men jag är lite orolig för det också. Jag vill inte vara en av dem som inte kan få barn...

• norpan1

Chippie: vad bra att du kollar ändå så att du slipper fundera sen. Har också funderat på att boka tid för mina pms besvär som jag tror kan bero på hormonrubbningar.

De ringde just från en förskola här i sollentuna och lilla fröken börjar på dagis om tre veckor! Känner mig lite chockad för jag trodde verkligen inte hon skulle få plats förräns i Januari. Det hon har fått nu är en stimulansplats på 15 timmar i veckan för att träffa andra barn osv, det innebär att jag inte behöver jobba utan det börjar jag göra i Jan som det var tänkt och då kommer vi också utöka tiden för henne. Känns bra att mjukstarta eftersom Aina behöver längre tid på sig vad det gäller det mesta. Fast konstigt också, är ju sällan ifrån henne och nu ska hon bli stora tjejen och gå på dagis....

• Chippie

Åh vad kul! Jag tror verkligen det kommer bli toppen! Stimulans är ju så viktigt och det kanske hjälper henne i utvecklingen! Men det e klart det känns ovant! Jag har aldrig varit i den situationen men det känns ju som om det kommer bli svårt att inte vara tillsammans med barnet 24/7 efter så länge! Jag håller alla tummar i världen!

Var är alla andra? Smulis? Sanna? Störtis? Valken? Är det bara du och jag kvar Norpis?

KRAM!

• Hannas

nej nej.

jag finns här. trist o grå tant som ska få mens. jag är ju tvungen att testa varje månad på bim, eftersom jag behöver äta starka värkmediciner, och då måste jag veta att värken som börjar smyga sig på handlar om mens och inget annat. så inget plus den här gången heller.

men vad väntar man sig mer vid det här laget?

vet ni, det är hemskt, men jag kan inte glädjas åt andras barn mera alls. jag vill inte träffa barn. blev så fruktansvärt ledsen av att träffa min snart ettåriga gudson härom dagen, att jag bara ville försvinna. och då är mamman en av mina allra närmaste vänner... Men det ÄR INTE OKEJ att inte bli glad av barn. det är inte tillåtet. men så är det. jag vill inte se barn.

• norpan1

Hannas; jag förstår att du har det jobbigt! Massor med kramar till dig.

Hur är det med er andra?

Har tagit tag i mitt tidigare inte befintliga motionsliv. Går nu en rask promenad på en timme varje dag och ser till att gå minst 10 000 steg varje dag. Känns bra att ha kommit igång äntligen!!

Svar på tråden Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!