• störtis

Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!

Hej tjejer! Nu har jag fått starta en ny tråd.

Lots of love! Puss puss, skriver mer sen!

• Svar på tråden Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!
  • Chippie

Ja det är ju inte skoj att få mensen. IGEN. Men det känns ändå helt ok eftersom det var så lite spottings och så. Sen har jag ju räknat fel. (Kommer inte ihåg om jag skrev det innan) Vi var bara på försök 9 nu och vi har ganska säkert missat MINST 3 förmodligen fler ÄL då jag räknade spottings som mens. Borde ha träffat fel på ca 5 dagar. Så jag räknar med att detta var 5e eller möjligen 6e riktiga försöket. Känns MYCKET bättre nu när jag kommit på det! Sen har ju såklart tiden gått i alla fall men det är kanske inget fel i alla fall.

Skit med nackspärr! *kramar*

• norpan1

Jag är så glad!
    Min lilla tjej är ju mkt sen i sin motoriska utveckling. Lärde sig sitta själv när hon var 13mån. Nu har hon börjat stå på alla fyra och vagga fram och tillbaka, har inte riktigt vågat börja krypa än men det kommer nog snart.

Nu är hon bredvid mig på golvet och har dragit sig upp till stående genom att dra i skrivbordsstolen!!! Känns så stort när man märker att hon går framåt. Blir nästan gråtfärdig! (är lite extra känslig runt äl också)

Vill så gärna att hon ska kunna gå när hon börjar på dagis i Januari så att hon kan hänga med de andra barnen.

• Chippie

Åh vad härligt Norpis! Vad glad jag blir för din skull! Eller er skull ska jag säga såklart!

• Smülschen

Norpisen,

Jag vaknade med GRYM nackspärr igår! Schysst att du kompiskör nackspärren med mig, men det var faktiskt inte nödvändigt! Hela ryggen är stel som en pinne och smärtan strålar ner i vänster hand och fingrar. Lillfingret är helt avdomnat... Rätt jobbigt att vara ensam hemma med Lina nu, även om det är jättemysigt. Frustrerande för henne med en tråkig morsa som inte kan röra sig och än mindre leka...

Blir jätterörd när jag hör om din lilla flickas framsteg! Hoppas verkligen hon kan gå i januari, men om inte så är det inte hela världen. Lina var den enda som inte kunde gå i sin dagisgrupp när hon började, men hon lärde sig snabbt sen. Nu är ju Lina helt frisk och så, men kanske kommer din flicka också igång med att gå lite snabbare när kompisarna på dagis springer...?

Ha det flickor!

• norpan1

Ja, jag tror nog de andra barnen kommer " ta hand om" Aina när hon börjat på dagis. Grannens son är 7 mån äldre än Aina och försöker dra henne upp till ståendes när han vill leka, han är så söt!

Min kompis vaknade också med nackspärr idag. Verkar vara risk för att vi blivit tanter och inte kan sitta i drag eller nåt

• Chippie

Jaha då vet jag vad ja kommer vakna med imorrn då... Är det tillräckligt allvarligt för att jag ska slippa gå till jobbet?

• norpan1

God morgon
    Fortfarande nackspärr men det känns lite bättre så kanske kan vi få till det en sista gång innan äl är över. Mannen får jobba lite extra

• Smülschen

Hej kompisarna!

Fortfarande nackspärr jag med. Smärta! Det är kanske till och med mer än bara nackspärr. Det är som om halva ryggen drabbats av muskelinflammation... Ska bli knådad igen imorgon. Sjukgymnasten var brutal mot mig igår... Jag får ju bara ta Alvedon och de hjälper... ja, sådär...

Vi var på Nupp idag och bebisen ser helt frisk ut. Väldigt liten risk för kromosomförändringar, ja faktiskt ingenting alls som tydde på det. Ska på nytt ul i slutet av september. Vi fick se den röra på sig lite! Vi berättade för Lina idag. Hon tittade skeptiskt på min mage (som inte putar nämnvärt än), och menade på att det var bäst att den stannade kvar därinne ett bra tag till och inte kom ut än, eftersom den är så liten.

Kraaaam!

• Chippie

Guuuuud så skönt Smulis att allt såg bra ut! Är så glad för er skull! Lina är ju för go hon!

Hoppas nackspärren ger sig snart bara!

Hur mår ni andra?

Kram och godnatt!

• störtis

Vi har köpt HUS! Helt galet! Återkommer med mer detaljer snarast. Ska till mitt nya jobb idag! Kuuuuuuuul!

Ps. Lite bakis från champagne-firandet igår, oops! DS

Svar på tråden Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!