• störtis

Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!

Hej tjejer! Nu har jag fått starta en ny tråd.

Lots of love! Puss puss, skriver mer sen!

• Svar på tråden Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!
  • Chippie

Mej gud! Ni köpte det! ÅÅÅÅH vad skoj! Grattis!!!!!!

• störtis

har lagt upp lite bilder på huset på facebook! om ni har det kan ni adda mig!

Sjukt fullt upp hela tiden nu! Äl om ett tag, och jag ska (!!!) använda stickor! Hoppas allt e bättre med era nackspärrar och att du smulis mår bättre (med illamåendet).

Vad ska ni göra ikväll tjejer?

Jag o Alex ska ut och äta med några vänner, sååå mysigt. Bara drömmer om vårt hus heeela tiden1 Ska bli såå jävla kul!

Puss på er!

• Hannas

Härligt Störtan!
    Hus!
    Vilken dröm! Allvarligt talat. Blir grön.

Det känns som om jag inte gör annat än klagar, men efter två dagar mensvärk, en dag paus och så tre dagar migrän (som alltid kommer när estrogennivåerna sjunker) så är jag lite matt...

Norpan. Din Aina låter fantastisk ju. Du vet väl att aina på finska betyder "alltid". :)

Smulis, grattis till att knyttet börjat röra på sig! Hoppas nackspärren ger med sig nu bara.

O kram på resten också.

s

• Smülschen

Heeeej, tjejerna!

Hur är det med era nackspärrar och dylikt.

Min blev lite bättre, men sen fick den ny fart och nu är jag helt imobiliserad. Det känns som jag har knivar i hela ryggen. Kan bara sitta käpprätt i en pinnstol med huvudet vridet lite åt höger. Små lätta andetag måste jag ta hela tiden för andas djupt går inte! Flera muskler i nacken och ryggen är helt varma, svullna och alldeles stenhårda.

Ringde sjukvårdsupplysningen och grät som ett barn. De tyckte jag skulle bege mig till jourläkarcentralen idag vilket jag gjorde. De bekräftade bara vad min husläkare redan sagt. Alvedon och inget annat. Imorgon får jag ringa min sjukgymnast igen, men jag har inte sovit på nästan fyra dygn och jag är helt slut.

Hoppas nu "pluppen" är frisk för går grav åt he-te nu, så har jag gått igenom allt det här utan morfin alldeles i onödan!

Var bara tvungen att kräkas ur mig lite sk-t!

• Chippie

Men Smulisgumman! Ska jag komma och hjälpa dig med livet? Herregud vad du får gå igenom mycket skit!!!! Fy fan rent ut sagt! Vi har kollat på radhus i Uppsala idag! Men vi ska nog inte köpa. Kostar 2100000 i utgångspris. Men det finns EXAKT likadana hus i det området som står som BR-radhus. Kostar ca 700000 i utgångspris. Ska kolla ett sånt nästa vecka. VILL HA!!! Kraaaaaaaaaaaam!

• norpan1

Hejsan!
    100 mil med ac! Har börjat känna mig förkyld och kan nog skylla på att jag kört ac för fullt. Har varit hos mor och far i helgen, blev en tur till Norge också. Nackspärren var bättre men kändes lite så det var inte kul att köra bil så långt, ibland måste man ju titta åt sidorna också

Hur ligger vi till med äl och bim allihop?

Norpan : bim 28/8

• Chippie

Chippie: ÄL ca 29/8, BIM ca 12/9.

• störtis

HEj på er! Kan ngn åta sig att göra en ÄL/BIM-lista?

Jag ha ÄL i dagarna. Idag är det dag 11.

Störtis - ÄL 21-27 aug. BIM 8 sept

Pöss

• Chippie
    Klart jag kan! Hade ju redan börjat på en dessutom.

ÄL/BIM-lista för oss som SKA ha STOR mage 2008!!

Chippie: ÄL ca 29/8, BIM ca 12/9.

Störtis: ÄL 21-27 aug. BIM 8 sept
Svar på tråden Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!