Boende i Schweiz
Tråden som Lindeli startade stängdes av den 19:e och så vitt jag ser har ingen ny startats.
Det var så kul att prata med alla om landet eftersom vi flyttar dit om ca 1,5 vecka
Tråden som Lindeli startade stängdes av den 19:e och så vitt jag ser har ingen ny startats.
Det var så kul att prata med alla om landet eftersom vi flyttar dit om ca 1,5 vecka
Pliiiiis Hjälp mig!!
Mamba: kan inte hjälpa dig angaende sopor. saa olika i olika kantoner...
Har ni fint vä
oups..
der i zurich? Här i Lugano har vi ännu sommar.
mamba: coop city och Migros i stan har ocksa leksaker.
slma
ja juste, det är sant. det visst jag när jag tänker efter. Var inne på Migros här ute i Wiedikon i dag och här fanns ingen leksaker..
Ska kika där då!
------------
I dag har vi tittat på en lägenhet. 3:a på 90 kvm 2 balkonger. I Unterstrass. Det var superfint, men ett litet krux. 4:e vånigen utan hiss...
Skulle ni ge er in på det? Med 2 barn?
ingen hiss... blir ju lite svart med barnvagn och handel och allt pa en gang... fast om allt är super i övrigt sa kanske det skulle bli bra ända.
4e våningen utan hiss... du kommer att bli superfit!
Hej pa er allihop!Va kul att se att det finns ett par svenskar här nu.Bor ocksa i Schweiz med min man o vara tva barn,har bott här i 9 ar o trivs jätte bra.Mamba sag att du bor i wiedikon,har ocksa bott där innan vi fick barnen.Ha det sa bra allihop manga hälsningar fran oss.