ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
Hej. ROBIN har varit svår att få tag på och den kommer inte att utgå enligt det senaste jag hörde. Men jag kan ju inte LOVA.
SIRLIG har vi också. Kommer dock inte ihåg hur vi monterade den.
Men fin är den.
Försök trä i dem samtidigt.. o en dum fråga kanske...du har tagit dem på insidan av själva ljusarmarna??
jag har ikea abstinens harinte varit dit på över 1 månad nu. måste verkligen dit nu vid löning=)
Mandi74 skrev 2007-09-22 13:48:21 följande:
Jag behöver erat samråd just nu angående vilka konsoller jag ska köpa. Vi kommer sätta upp ECO Bloom 4343 som fond och resten av väggarna ska målas vita. Och jag ska sätta på den ena vita väggen hyllor längs taket för mina böcker. Hyllplanet blir TRYGGVE angligen blir de vita. Och hylla kommer sluta mot fond väggen. Så vad tycker ni att det ska vara för konsoller?
Snygga HÅLL som passar med inredning
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/56702780
Osynliga VALTER (målas vita)
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/76696009
Jätte billiga STÖDIS
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20100348
Jag gillar HÅLL mkt men lutar till att gömma böcker uppe genom att dra ett montera upp ett skynke. Och då passar det väl bäst med nån av de två undre. STÖDIS är väldigt billiga och syns väll inte lika mkt som VALTER? Nån hjälp av sambon får jag inte han säger bara köpa det du vill ha.
min vägg är 292 cm lång. det behövs alltså två 119 cm och en 79 som behövs kapas...och där hyllplanena möts måste man ju ha två konsoller... kanske blir bäst med STÖDIS så det inte suns så mkt?
åhh fick presentkort på 10 000 på ikea igår!! ska köpa soffa tänkte jag, men sambon jobbar hela tiden och jag vågar inte åka ensam vi har typ 6 mil till närmaste och jag hade BF i lördags.. tror ni att jag håller på att blir tokig, har pengar att handla för men ingen tid eller karl till det!
är det ngn som har Ektorps 3-sits soffa i vit eller beige? är dom bra? blir de skitiga fort?
Å, så underbart. Köp mycket fint.
Kanske nåt till mig också? ;)