ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
Vi har LEKSVIK säng i 160.. ska se om jag hittar den på hemsidan.
Här: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S19825501
kanonnöjda. och bra om man inte har plats till sängbord. finns ju inbyggt
var på IKEA idag.
Vi skulle bara kolla på julsakerna.. hehe... så blev det ju kanske inte.
Köpte lite ljus i svart och vitt5-6 cm höga.. fanns i orange, rött och vinrött också.. allt i samma förpackning.. 10-12 st i en.. jättefina. Rinner inte heller..ännu i alla fall. VÄGHULT. En lång förpackning. Ett tips bara
Sen köpte jag FAKTISKT julkorten redan nu. Man får ju passa på innan de tar slut.Fina var de i alla fall
Sen var vi en Liiiiiten sväng på fynd. Köpte en fin terakottaflaska i ljusgul/beige för 35 kronor, ljuslyktor till vårt stundande bröllop. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/36418000 11 st för 1 krona styck
Även en av denna men i storleken större för 3 kronor. JÄTTEFIN med ett av de där ljusen VÄGHULT.
Och sist men absolut inte minst: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S19839428 Men för 298 kronor istället för 995!
ÄÄÄLSKAR fynd!!!
Vi har mörkedal med vadderad huvudgavel och "kjol" runt om hela sängen, allt avtagbart och tvättbart! Helt underbart fin och skönt med vaddering när man sitter och läser! Har hängt löpare över säng-gaveln där man har huvudet för att slippa flottiga märken efter håret när man sitter upp och läser!
Hejhej! Jag måste bara få fråga.. Jag köpte en jättefin ljuskrona på IKEA i förrgår som heter "Sirlig", silver med massa krokiga armar på:P Problemet är att jag verkligen inte får ihop skiten! Brukar verkligen inte ha problem med IKEA prylar men det här går bara inte! När jag ska trä i nederdelen åker överdelen ut o.s.v... Håller på att bli galen! :P haaha.
Någon som lyckats med Sirlig? Kanske är något fel på den :S Eller man kanske kan betala någon på IKEA för å sätta ihop den
Kramar!
Hej hej! Någon som har kolla på "Robin"? Ska den utgå? Verkar vara svår att få tag på... /Emma
emma enhörning skrev 2007-09-23 00:41:23 följande: