• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • yossis

Jag har insett att jag aldrig kommer att ha råd med allt jag skrivit upp på min IKEA lista så jag har fått prioritera om den lite. Just nu är det lite mycket utgifter pga köks renoveringen med det är såå värt det, kommer bli så bra när det är klart.

• Ajnat

Så himla häftigt att hitta denna tråd om IKEA
    Jag bara ÄLSKAR att shoppa på ikea (dessutom jobbar min man på ikea it )

• Vildblomman

undrar samma sak! Min sambo säger vi ska ha en madrass på golvet, vi har nämligen en propeller... han snurrar och och ner och runt... så för oss kasnke det funkar bäst med madress på golvet för att han itne ska ramla ur..

(En säng jag funderar på finns på babyland, den har höga kanter runt om som en spjälsäng fast låga)

Lajsa82 skrev 2007-09-17 08:56:22 följande:
    Ni med barn, när ni bytte från spjälsäng, vilken säng bytte ni till då? En vanlig 90 sämg eller en barnsäng? Gärna bilder!!
  • Vildblomman

Attans nu glömde jag det jag skulle skriva oxå.. finns det nåt likande på ikea kanske? med höga kanter runt om?

Wilda04 skrev 2007-09-17 09:05:56 följande:
    undrar samma sak! Min sambo säger vi ska ha en madrass på golvet, vi har nämligen en propeller... han snurrar och och ner och runt... så för oss kasnke det funkar bäst med madress på golvet för att han itne ska ramla ur..(En säng jag funderar på finns på babyland, den har höga kanter runt om som en spjälsäng fast låga)
  • Mandi74
    Lajsa82 skrev 2007-09-17 08:56:22 följande:
    Ni med barn, när ni bytte från spjälsäng, vilken säng bytte ni till då? En vanlig 90 sämg eller en barnsäng? Gärna bilder!!
    Vi ska byta till sonen nu, han är 2 1/2 år, han har trivts så bra i sin spjälsäng så vi har inte kännt att vi har behövt byta innan.

Nu ska han dela rum med sin bonusstorebror så vi kommer att köpa en KURA säng på Ikea, sen vända den så att stora pojken kan sova uppe och den lilla på en madrass dirket på golvet under. Tänkte sätta en bräda i sängen till att börja med så att han inte ramlar ur.

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S09842742

Skulle han inte delat rum hade vi tänkt köpa en VIKARE med stödbräda.

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30099293
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80032587
  • Ajnat

Vet någon om bäddsofforna Vreta och Lervik är sköna och bekväma att sitta i?

Vi tänkte nämligen skaffa en bäddsoffa till gäster, men den ska även användas som vanlig tv-soffa. Funderade på någon av dessa två ikea-sofforna (Vreta & Lervik), men har inte kunnat prova dem som bäddsoffor. Är de lika bekväma att sitta i som de vanliga sofforna?

• Kika77

Wilda04: Smaksak, men syrran har en sån och hon retar sig på att sitsen är så grund så det blir obekvämt och jag måste säga att jag håller med henne. Men snygg är den...

Svar på tråden ikea-tråden