ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
Jag har insett att jag aldrig kommer att ha råd med allt jag skrivit upp på min IKEA lista så jag har fått prioritera om den lite. Just nu är det lite mycket utgifter pga köks renoveringen med det är såå värt det, kommer bli så bra när det är klart.
Så himla häftigt att hitta denna tråd om IKEA
Jag bara ÄLSKAR att shoppa på ikea (dessutom jobbar min man på ikea it
)
undrar samma sak! Min sambo säger vi ska ha en madrass på golvet, vi har nämligen en propeller... han snurrar och och ner och runt... så för oss kasnke det funkar bäst med madress på golvet för att han itne ska ramla ur..
(En säng jag funderar på finns på babyland, den har höga kanter runt om som en spjälsäng fast låga)
Attans nu glömde jag det jag skulle skriva oxå.. finns det nåt likande på ikea kanske? med höga kanter runt om?
Vet någon om bäddsofforna Vreta och Lervik är sköna och bekväma att sitta i?
Vi tänkte nämligen skaffa en bäddsoffa till gäster, men den ska även användas som vanlig tv-soffa. Funderade på någon av dessa två ikea-sofforna (Vreta & Lervik), men har inte kunnat prova dem som bäddsoffor. Är de lika bekväma att sitta i som de vanliga sofforna?
Undrar samma sak son Ajnat.. fast jag undrar om Ektorps bäddsoffa..
Jag vill gärna ha råd om IKEAs trägolv. Har någon dem hemma?
Svara här eller här:
www.familjeliv.se/Forum-5-166/m25016124.html
Wilda04: Smaksak, men syrran har en sån och hon retar sig på att sitsen är så grund så det blir obekvämt och jag måste säga att jag håller med henne. Men snygg är den...