ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
Om laminaten är bra är väl fanérgolvet det också...
På provbiten de har i varuhuset har fogarna glidit isär litet. Så vill inte jag ha hemma!
Vi kommer nog att lägga IKEAs klickgolv sen när vi är klara med köket.
Hej!
Va på Ikea i går. Alltid lika kul, om det finns det jag vill ha. Och det gjorde det faktiskt i går.
Köpte lite smått o gott.
Började som alltid m 5 kr korv o läsk. Mums.
Köpte bla 70 meter tyg, Britt, 7 kr/meter. Min dotter ska ha det till sitt bröllop. Till väggar, bord osv.
Svarta tofflor, ljus i mängder och ett magnetiskt grytunderlägg.
En svart Lersta till min son, att ha vid sängen (lampa).
Chokladhästar m kolasmak, till en arbetskamrat.
Tror det var allt.
Weee! Den här tråden kommer bli min favvo tror jag! Bra med svägerskor som vet att man är en Ikeaoman (eller Ikeanörd väljd själv *S*)Hoppas jag kan lura med henne till Ikea idag!
Jag tänkte köpa soffan Karlstad. Det sägs att det ska komma nya färger på överdragen. V. 41 har kundtjänst sagt med osäker röst. Är det någon som har info om detta?
Jag är nu helt sofflös, hur länge måste jag vänta?
FYNDAT PÅ IKEA! Köpte Axmar (osäker på namnet) stol/fåtölj som dottern önskat sig, ord pris 795, pris nu 99 kr!! Den ska utgå dock. Sprang på en spegel helt ohappa också "Stave" Nu kostade den 49 kr, helt fyrkantig med mellanbrun ram. Den hade kostat 259 kr tror jag.
Sen köpte jag tyg till en löpare, köper panelgardiner och fållar och använder som löpare, har såna gardiner också, fast ajg vände dem på tvären och gjorde en slät kappa med hjälp av självhäftande kardborrband (billigt på Biltema)på vanlig vit tråkig stång. Ska fota så ni kan se hur jag menar.