ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
Jag diggar ikea:) Har lite bilder på din sida....fixat hallen och sonens rum nästan klart:)
Idag köpte jag en ektorp soffa 3-sits med svart klädsel, ett tv-bord (lack) och ett soffbord (lack, större versionen). Köpte också en urfin blå servis (www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20057849), en takkrona (www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50120953) och lite annat smått och gott! Det var tungt, svettigt och stressigt men GUD så fin soffan var! Är verkligen supernöjd :) Bilder kommer imorgon, jag är för trött för att bry mig idag...
Åh, idag ska vi åka till IKEA. Har längtat hela veckan!!! Har kollat och allt finns inne i nuläget *yey*! Åh, kan knappt berga mig!
imorgon bitti kör vi in en tur..
vill ha den gröna mattan de har den nya. 195.- men den verkar inte vara inne. F_CK.
Vi ska också till IKEA en sväng imorgon, IKEA är ju alltid skoj!
Igår var vi på ikea och spenderade en hel del =)
En svart klippan 4-sits soffa, expedit bokhylla (den stora), ett benno soffbord, en poäng fåtölj m fotpall, ett databord och 2 stolar, en bokhylla till sovrummet och ett nytt täcke och nya kuddar och bäddsätt och en ljuskrona som man kan ha både långa ljus och värmeljus i, och en golvlampa som ser ut som en tulpan och lite annat småplock =)
Hur lång tid tar det att sätta ihop IKEAS MALMsängstomme???
Vi har varit på ikea idag och köpt den sängen. Nu ekar det i vårt sovrum och nu kl 21 på kvällen ska vi börja bygga ihop den
Det kommer bli en låååång natt *hehe*
Bidde ikeas MALMsäng och matchande toalettbord med spegel. Hoppas det kommer bli snyggt!!!!
Nattskatta: Puh, tur att man inte är den enda som vill bygga ihop ALLT på en gång! Jag bygger alltid ihop allt såfort jag kommit hem, vem orkar se allt ligga och skräpa? Hoppas ni sover gott i den nya sängen :)
Nattskatta: Äh, det tar inte så lång tid!