• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Nattskatta

Nu har vi byggt ihop sängen med nattduksbordgavel. Tog 2,5 timme

Imorgon blir det att bygga ihop toalettbordet och sätta upp spegeln Måste ju spara lite av det roliga + att grannarna kanske inte blir så glada om vi börjar borra nu, haha.

Blev skitbra. Har tveka länge på sängen men det blev skitsnyggt. Känner lite lyxig hotellkänsla *ler*

Kommer nog sova jättegott inatt!!!

• Nattskatta

Nu är allt ihopmonterat. Toalettbordet och spegeln har kommit på plats idag. Jag känner mig supernöjd med valet av MALM-serien. Katterna är superglada dom med och älskar verkligen IKEA (speciellt alla kartonger) Måste säga att IKEAs grejer är väldigt lättmonterade. Inte alls något krångel!

Nu har man ett snyggt sovrum, ska bara byta ut en furubyrå till en av MALMS byråer, byta träparsiener till mellanbrunt (bar nu björk) och köpa en passande stol till toalettbordet. Efter det är allt klart i sovrummet.
    Tror det blir att önska sig presentkort på IKEA i julklapp

• oxytocin
    smålandstös skrev 2007-10-26 12:19:49 följande:
    De var riktigt snygga. Det har du rätt i kvistar & kanske några konstgjorda blommor i olika snygga färger.Jag har bestämt mig iallafall att köpa lampan... så får vi se hur det är med det kreativa sen. Tack för hjälpen & idé-tänkandet.Jag får väl ta några bilder sen & visa vad det blev....
    Ja, visa bilder sen.
    Bf 21:a november
  • Dundermamman
    Nattskatta skrev 2007-10-28 11:28:39 följande:
    Nu är allt ihopmonterat. Toalettbordet och spegeln har kommit på plats idag. Jag känner mig supernöjd med valet av MALM-serien. Katterna är superglada dom med och älskar verkligen IKEA (speciellt alla kartonger) Måste säga att IKEAs grejer är väldigt lättmonterade. Inte alls något krångel!Nu har man ett snyggt sovrum, ska bara byta ut en furubyrå till en av MALMS byråer, byta träparsiener till mellanbrunt (bar nu björk) och köpa en passande stol till toalettbordet. Efter det är allt klart i sovrummet. Tror det blir att önska sig presentkort på IKEA i julklapp
    Inga bilder på ditt nya sovrum ??
  • Nattskatta
    Dundermamman skrev 2007-10-28 17:54:48 följande:
    Inga bilder på ditt nya sovrum ??
    Ska försöka lägga ut men tyvärr är mina bilder för stora för att lägga upp i galleriet, msåte minska ner de först (hur man nu gör det). Men jag återkommer så fort jag kan. Ska försöka med det idag eller imorgon

Någon mer som har MALM-serien som vill lägga ut bilder på hur det ser ut hemma hos er med den?
  • Vildblomman

malm toalettbordet och spegeln är så jäkla snyggt! *vill ha* men sovrummet är för litet.. och vi har HOPEN sängram. i ek..men har börjat tröttna på den och är mera sugen på mellanbrun..

• Dundermamman
    Nattskatta skrev 2007-10-28 19:24:03 följande:
    www.familjeliv.se/hem/nattskatta/galleri.phpHär kan ni ser några bilder på vårt sovrum med möbler ur MALM-serien. Inte färdigpimpat än, en del kvar att göra och lite att inhandla oxå
    Såå snyyggt! Vad avis jag är....Gråter
  • flygare

Hej
    på torsdag ska vi till ikea och köpa soffa och fotöljer ektorp idemo beige, och bonde skänk att ha under tvn. så ska vi se om vi hittar ett soffbord oxå.

ha det bra

• tifili

någon här som har iris jalusier eller alvine - hissgardiner från IKEA?
    Undrar om det går att förminska på bredden tex från 80 till 70??

Svar på tråden ikea-tråden