• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • majlinsa

Någon som vet om ikea kommer ta tillbaka kampanjen de hade i början av året? Köp kök för 10000:- få 1000 till annat..

• oxytocin
    majlinsa skrev 2007-10-25 20:35:34 följande:
    Någon som vet om ikea kommer ta tillbaka kampanjen de hade i början av året? Köp kök för 10000:- få 1000 till annat..
    Har för mig att de har den kampanjen lite då och då.
    Bf 21:a november
  • smålandstös

Är det någon av er som har taklampan PS Dekorera?
    Vad har ni dekorerat den med?

Kan man ha kaffebönor i eller luktar det för mycket när det blir varmt???
    Tips önskas...

• oxytocin

Men vad skulle det göra? Kaffebönor doftar ju så gott!

• smålandstös
    oxytocin skrev 2007-10-26 11:48:00 följande:
    Men vad skulle det göra? Kaffebönor doftar ju så gott!
    Visst gör det det... Det kan kanske inte bli för mycket kaffedoft i ett rum.

Är det nån som har fler tips vad man kan lägga i, är sugen på att sätta upp en sån lampa i köket, men frågan är vad man kan stoppa i. Hade tänkt granris eller nåt annat mysigt nu till jul. Men frågan är om det blir för varmt i behållaren.... vem vet... inte jag ... vem vet......Flört
  • oxytocin
    smålandstös skrev 2007-10-26 11:57:29 följande:
    Visst gör det det... Det kan kanske inte bli för mycket kaffedoft i ett rum.Är det nån som har fler tips vad man kan lägga i, är sugen på att sätta upp en sån lampa i köket, men frågan är vad man kan stoppa i. Hade tänkt granris eller nåt annat mysigt nu till jul. Men frågan är om det blir för varmt i behållaren.... vem vet... inte jag ... vem vet......
    Granris tror jag vissnar rätt snabbt, om det inte får vatten. Rätt törstiga, granarna. Sjösten är fint men väger ju en del. Annars finns det såklart konstgranris men det kan vara svårt att få tag i sånt som är fint och ser naturtroget ut. Tallkottar? Polkagrisar? Fast de smälter väl ihop av värmen.   
  • smålandstös
    oxytocin skrev 2007-10-26 12:05:29 följande:
    Granris tror jag vissnar rätt snabbt, om det inte får vatten. Rätt törstiga, granarna. Sjösten är fint men väger ju en del. Annars finns det såklart konstgranris men det kan vara svårt att få tag i sånt som är fint och ser naturtroget ut. Tallkottar? Polkagrisar? Fast de smälter väl ihop av värmen.   
    Kottar är ju mysigt till jul... Bra tips... Polkagrisar eller godis hade ju varit urhäftigt.. men det smälter ju tyvärr...

Fler tips!!????
  • oxytocin
    smålandstös skrev 2007-10-26 12:08:26 följande:
    Kottar är ju mysigt till jul... Bra tips... Polkagrisar eller godis hade ju varit urhäftigt.. men det smälter ju tyvärr...Fler tips!!????
    Ja, det är jättefint att dekorera med polkagrisar, tycker jag. Har ett par värmeljushållare som består av två raka "glas" där jag kring jul ibland lägger polkagrisar, och så ligger en metallkopp ovanpå som "tak". Blir inte varmt av ljusen så det går bra.

Men vad kan man annars tänka sig... *funderar* Olika dekorationskvistar av konstmaterial kan ju bli jättefint, om det är naturtroget. Hittade de här fina kvistarna hos Sia för ett par veckor sen: www.fridabjorklund.com/blogg/wp-content/uploads/2007/10/rodakvistarivas.jpg Nåt sånt?
Svar på tråden ikea-tråden