• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • jennie ellie

Jag köpte nya Stockholm fåtöljen i present till en kompis i torsdags 5000, i vitt

• PetraB

Hej alla ikeaälskare.. hihi. Jag undrar om någon har nyheten MÅNSTAD, en hörnbäddsoffa... hur tycker ni den är i sådana fall... skulle vilja ha den i vårt gästrum!

• oxytocin
    Tjomsan skrev 2007-10-21 16:19:14 följande:
    Någon som har mattan Hellum? Håller den sig fräsch? Eller är den sån som suger till sig damm som man sedan måste plocka bort för hand (som endel billiga mattor gör)?Ska jag i så fall köpa en turkos, röd eller mörkröd matta tycker ni? Har svart soffa och grå fårskinnsfåtölj och "ek" (bokhyllor och bord)?
    Hade en Hellum för några år sen och tyckte den var suverän! Dessvärre tyckte våra vovvar att den var kul att gräva sönder. Hemlis
  • Nattskatta

Måste tillägga att sambon slängde ikea-katalogen med flit *fnissar* Det skulle ha inte ha gjort. Det gör ju att jag vill ha sakerna ännu mer, att titta i katalogen titt som tätt kan ju mätta. Nu har det bara blivit värre :-P *haha*

• Nattskatta
    Joline skrev 2007-10-21 14:48:04 följande:
    Vi har oxå Malm i ek men är såå trött på den!! Den är 180 bred. Funkar inte så bra nu när vi ligger 2 vuxnar o 2 barn oftast om nätterna där! Vi ska köpa en ny Sultan säng, 120 cm o ställa ihop med vår tidigare Sultan gästsäng120. Det blir lite bekvämare!
    Är det för att den är för liten som du är trött på den?

Jag själv skulle vilja ha den i mellanbrunt, det tror jag passar bäst i vårt sovrum. Är lite rädd att jag kommer tröttna på sängen efter ett tag, till form och färg. Det gör mig osäker + att det kommer bli så himla dyrt eftersom vi måste köpa rubbet (nya madrasser oxå).
    Men just nu tycker jag det är jättesnyggt och vill verkligen förnya sovrummet!
  • Joline

Näe, inte enbart för att den är för liten men lite såklart...

När vi bodde i lägenhet var den perfekt till det sovrummet.
    Nu när vi bor i hus så tycker jag den är så låg!!! Sen dels det andra.

Ska du köpa ek i sånt fall?

ARVID 041214 & OSKAR 070407
  • Joline

Linusina: Ni har verkligen jättefint hemma!! Grattis till dottern oxå!

• Joline

Är det någon som har HAMPEN mattan?!?

Svar på tråden ikea-tråden