• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • NeA 84
    nån här som har mattan VINDE?? som har samma problem som mig, eller är ni nöjda med den?

jag har fått den för ca 2 veckor sedan. ha velat ha den ett tag. men tröttnat på den redan!
    för det går ju inte dammsuga den. den har blivit dammig och luddig. och det går inte dammsuga bort. får typ använda roller på den om den ska bli fin.
    gaaaaaaaaaahSkrikandes
    Adam 020715 Gabriel 051130
  • Odella

FAN fick precis ett mejl om att man får 300 kr till annat på IKEA om man köper en soffa för 3 000. Jag ska köpa en soffa på fredag och kampanjen börjar på måndag. Så typiskt! Men 300 är ju inte sådär skitmycket antar jag ändå, inte när det gäller att shoppa loss på IKEA:)

• NeA 84

det är ju 3st lackhyllor....Flört

Odella skrev 2007-10-24 21:57:19 följande:
    FAN fick precis ett mejl om att man får 300 kr till annat på IKEA om man köper en soffa för 3 000. Jag ska köpa en soffa på fredag och kampanjen börjar på måndag. Så typiskt! Men 300 är ju inte sådär skitmycket antar jag ändå, inte när det gäller att shoppa loss på IKEA:)
  • NennasuS
    NeA 84 skrev 2007-10-24 21:52:16 följande:
    nån här som har mattan VINDE?? som har samma problem som mig, eller är ni nöjda med den?jag har fått den för ca 2 veckor sedan. ha velat ha den ett tag. men tröttnat på den redan!för det går ju inte dammsuga den. den har blivit dammig och luddig. och det går inte dammsuga bort. får typ använda roller på den om den ska bli fin.gaaaaaaaaaah
    Jag har inte den, men en liknande, hittar den inte på ikeas hemsida nu, och minns inte vad den heter, men antar att det är samma material, för den är HEMSK! Helt omöjlig att städa, och drar åt sig som bara den! Numera bor den i skrubben

Det går måååånga rollrar för att hålla den fin jag har rollat den (det värsta) ngn gång när vi skulle få besök och den såg äcklig ut.
  • NeA 84

då är det nog samma material. min matta verkligen suuuuger till sig aaallt! den är riktigt äcklig om man inte rollar den.
    ska till IKEA på lördag, så får kolla efter nån annan matta. annars för jag kolla på rusta. billigt, å lätt att göra rentFlört

NennasuS skrev 2007-10-24 23:21:43 följande:
    Jag har inte den, men en liknande, hittar den inte på ikeas hemsida nu, och minns inte vad den heter, men antar att det är samma material, för den är HEMSK! Helt omöjlig att städa, och drar åt sig som bara den! Numera bor den i skrubben Det går måååånga rollrar för att hålla den fin jag har rollat den (det värsta) ngn gång när vi skulle få besök och den såg äcklig ut.
  • Fam Wahlström Gunnervik
    Julianna skrev 2007-10-24 21:46:31 följande:
    Hej! Här har ni ett till IKEA-fan.Jag och min man älskar IKEA. Kanske inte ALLA möbler, men vi plockar ur godbitarna så att säga. Vi (läs jag) gillar den lantliga stilen och tycker därför att det är kul att IKEA har börjat med lite allmoge-stil på vissa möbler såsom Liatorp-serien. Mycket fina tyger har dom ju nu också på tygavdelningen. Vi har precis fått hem 1700-tals hissgardiner som vi beställt på syservice där. Superfina. Kan fota och lägga i gallerit om nån vill se. Ha det bra!
    Hej, såg att du beställt syservice där, vad kostar det ungefär? Finns det många modeller att välja på? =). Vill gärna se dina gardiner!! Om du kan ta kort vore det snällt =)
  • oxytocin
    Julianna skrev 2007-10-24 21:46:31 följande:
    Hej! Här har ni ett till IKEA-fan.Jag och min man älskar IKEA. Kanske inte ALLA möbler, men vi plockar ur godbitarna så att säga. Vi (läs jag) gillar den lantliga stilen och tycker därför att det är kul att IKEA har börjat med lite allmoge-stil på vissa möbler såsom Liatorp-serien. Mycket fina tyger har dom ju nu också på tygavdelningen. Vi har precis fått hem 1700-tals hissgardiner som vi beställt på syservice där. Superfina. Kan fota och lägga i gallerit om nån vill se. Ha det bra!
    Jag vill jättegärna se!
    Bf 21:a november
  • CAF

Hej, imorgon ska vi äntligen åka till ikea =)
    Vi ska köpa en klippan 4-sits soffa, expedit bokhylla, lack soffbord och en poäng fåtölj med fotpall.

Sen blir det säkert mer men vi har inget bestämt =)

Svar på tråden ikea-tråden