ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
åhh ja ha svårt bestämma mig
men liksom 100kr e ingenting.... liksom det kan ja avstrjäma
känns lite sådär att köpa en dyrare stol till någon som inte vet om dem kommer använda den.. elle jo kanske dem gör..
men ja lever på en halv lön med studie lån och hans lön..
vi ha ut ganska mycket i månan men slösar tok för mkt pengar
så 100kr plus bricka och sån där dyna kan vi nog knåda ihop :-P
vad fattig ja känner mig och snål ![]()
men pengarna ska räcka till alla våran räkningar med och alla andra julklappa :-P
är med ny. Men vi har antilopstolen och tycker den är bra. Benen är iofs vinklade mkt utåt men man får leva med det.
Har bilder hemifrån på min blogg
alskvart.blogspot.com
Brickan behöver du ju inte köpa, dom kanske inte alls vill ha en bricka, och då är det ju onödigt att köpa den till dom.
Det kan dom komplettera med efteråt om dom vill!
Dynan är inte sådär jättebra, det som är bra med den är att den går att reglera tjockleken på eftersom den är uppblåsbar.
Den är också avtorkbar.
Men om du eller någon du känner kan sy, så är det kanske lite roligt att sy en dyna i något passande tyg och skicka med den.
Beroende på hur stor/gammal bebisen är så kan det ju behövas en dyna, vi hade dynan i tills Elise var ca 1 år. Annars ramlade hon bara runt. Så någonting kan vara bra, men det behöver ju inte betyda att du måste köpa det. Det kanske dom har själva?
Så sparar ni lite pengar i alla fall! ![]()
Är det någon som har den där HAMPEN mattan då...
Är den nåt att ha?! ![]()
Ang. Barnstolen från IKEA
Vi köpte också några stycken & hade hos mormor & farmor & i sommarstugan. smidigt. Jag gillar inte brickan till, tycker barnet kommer så långt från bordet... de är inte med på samma sätt. Den är som sagt smidig att ta med sig, vi hade med oss den till kompisar & så när vi var bortbjudna. Den passade jättebra att ta isär & lägga under vagnen.
Rekommenderar den starkt. Den enda nackdelen är som nån sa innan. Benen... man snubblar lätt på dem.