• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • LitenLoppa

Det är inte den här du menar?
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40089444

Adelisa skrev 2007-11-07 10:34:30 följande:
    hum. vi håller på att flytta o turena till ikea har varit m¨nga. SKa dit i helgen igen o köpa Lack hylla och ett vitrinskåp från markör..Men vad jag undrar är, vi har en stor lampa i smide från ikea med små svarta saker man ahr ljusen i och två av dem har försvunnit tror ni det går att köpa nya lösa?
  • Adelisa

liten loppa nästan, men inte riktigt..

Men nu hittade jag alla i alla fall!!!! Yei!

10 st.

• Smaka Smaskens

Vet ej om den kallades lilja. den är ju formad som en strut typ glassstrut, med en pulpa i mitten som sticker ut, allt är gjort i nät eller galler vet ej va jag ska kalla det.

Xarisma du får gärna höra av dig om du hittar dem. Har kollat på tradera men hittar inga, de fanns i svart och grått.

(¯`'?.¸.?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.. Jonatan 010206 & Jesper 030418 ..?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.¸.?'´´¯)
  • barnensrätt

Smaka Smaskens skrev 2007-11-10 11:25:27 följande:

Vet ej om den kallades lilja. den är ju formad som en strut typ glassstrut, med en pulpa i mitten som sticker ut, allt är gjort i nät eller galler vet ej va jag ska kalla det.Xarisma du får gärna höra av dig om du hittar dem. Har kollat på tradera men hittar inga, de fanns i svart och grått.
    Vet vilka du menar tror jag har kvar ett par gammla i grått, dock inte helt säker...
  • miniGrynet
    Smaka Smaskens skrev 2007-11-10 11:25:27 följande:
    Vet ej om den kallades lilja. den är ju formad som en strut typ glassstrut, med en pulpa i mitten som sticker ut, allt är gjort i nät eller galler vet ej va jag ska kalla det.Xarisma du får gärna höra av dig om du hittar dem. Har kollat på tradera men hittar inga, de fanns i svart och grått.
    Aha, men då var det inte dom jag tänkte på.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • SkönaGG

Hej hoppar in här då jag är trogen kund på IKEA sedan många år tillbaka.

Har i hallen målat om deras hatt och skohylla LEKSVIK vit.
    Äldsta barnet sover i en HENSVIK och den mellersta ska få en likadan i morgon.
    I vardagsrummet står det 4 BILLY vit med halvdörr(nere) och 1 med vitrindörr,
    Fönsterlampor och golvlampa ÅRSTID och tvbänk. Snart också KALSTAD hörnsoffa tror vi.

För att nämna en del.

Även mycket tyg från dom som jag har gjort allt möjligt av.

Finns bilder i mitt krypin på en del.

Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004
  • miniGrynet

Nån som vill/kan mäta hur stora hyllorna är i hatthyllan Leksvik?
    Funderar på om man kan ha några korgar/lådor i dom nämligen.

Gurra
    Fint i vitt, vill gärna ha hatthyllan, men då i vitt. Vad har ni målat med för färg?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • SkönaGG
    miniGrynet skrev 2007-11-10 20:35:06 följande:
    Nån som vill/kan mäta hur stora hyllorna är i hatthyllan Leksvik? Funderar på om man kan ha några korgar/lådor i dom nämligen. GurraFint i vitt, vill gärna ha hatthyllan, men då i vitt. Vad har ni målat med för färg?
    Tack. Vi målade med vattenlöslig (typ) väggfärg. Samma vi målat dörrar med.

Ett hål är ca höjd 15, bredd 26, djup 19.
    Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004
  • Saris2

Hej!
    Någon som har mattan Vitten från Ikea? Kanske bild på den i sin rätta miljö?
    Är ni nöjda?

Svar på tråden ikea-tråden