ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
Versan; Kanonfint! Coolt att du gjorde det med spritpenna.
versan: Ser att du är florist. Inte konstigt att du är så konstnärlig dårå.
Vad är det för växt i den vackra krukan/urnan? Jag var in på Blomsterlandet förra helgen och frågade efter nåt som håller även i minusgraner, en eller nåt, men enligt försäljaren (eller vad hon nu var) finns det inget som håller under vintern.
Kan det verkligen stämma? Grannarna har ju en massa grönt som är fint nu när det är minusgrader...
Vi funderar lite på IKEA STOCKHOLM-fåtöljen... www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30103172 ...fast den i svart tror jag. Nån som har den? Undrar om den blir nedsutten fort och hur tyget håller sig? Är den bekväm? Har bara provsuttit den snabbt men då var jag gravid också och tyckte nog inte att nåt var bekvämt. 
Jag tycker att fåtöljen Stockholm är så fin!!
Men jag gillar den ljusa, men sambon tycker dom är gräsliga! ![]()
Kanske kan slänga in en fråga här jag också, och se om någon vet nåt.
Vi håller på och får nya stora inglasade balkonger nu, och har kollat lite möbler till den.
Vill inte ha vanliga ute-möbler egentligen, eller ja, det stuket kanske man ska säga. Och inte heller rotting som många andra har.
Vi har därför funderat på att bla ha två såna här stolar, någon som har nån erfarenhet av dom?
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S59839822
versan
Oj, vad fint det där lät!!
Vi håller som sagt på att få inglasad balkong, och vill jättegärna ha något grönt på den även nu under senhöst/vinter, men trodde inte att det gick.
Kan man ha det som du beskriver även under vintern?
Är det nån större skillnad på om man har inglasat eller inte?
Förutom att det inte snöar på växterna när man har glas. ![]()
Tack, vill jättegärna se bilder sen! ![]()
versan: TACK för tipsen!
Så märkligt att tjejen på Blomsterlandet påstod att inte inte finns nåt som håller för vintern.
Men de verkar inte så kunniga på det där stället. En gång bad jag dem om hjälp, ville veta vilka blommande växter jag kunde ha på en norrbalkong men den kvinnan hade ingen aning. Hmpf.
Sorry, det blev OT.
Förresten... bilder... gääääärna! 
Tänkte köpa matbord från Ikea. Någon som kan rekommendera något?