• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Linusina
    Februarii skrev 2007-11-06 13:52:34 följande:
    Tänkte köpa matbord från Ikea. Någon som kan rekommendera något?
    Vi har matbordet Norden, är helt klart jätte nöjd med det!
    Finns bild inne på min blogg om du är nyfiken!

www.nogg.se/annikaochmats

Kika i fotoalbumet och sedan i mappen "huset, september 2007", där finns massa bilder från vårt hem och i stort sett varej rum är möblerat med hjälp av IKEA
  • yossis
    versan skrev 2007-11-04 23:07:37 följande:
    Jag älskar att handla på Ikea för en billig peng. Sen ändrar jag möbler och grejer så dom passar min stil. Här är senaste "offret"Lyktan ISIG som jag målade glaset på.
    Verkligen jätte snyggt.
  • Xarisma

Hej på er Här hoppar jag gärna in!

Vi håller på och ikear vår nya lägenhet för fullt Tror jag på en månad varit på ikea ja.. minst 15 ggr hoppsan.. men så kul att fynda hem möbler och inredning! Och nu börjar det ta form så snart vågar man fota lite Så då ska ni få se!

• Smaka Smaskens

ÅHHHH nu har jag hittat rätt. Tänkte ställa en liten fråga och hoppas att någon ser eller vill svara.

Jag söker efter en gardinknopp till stången som fanns på ikea för masor med år sedan typ6 iaf. Den ser ut som blomman kalla eller calla någon som har två eller fyra som vill sälja dem till mig.

Snälla jag har letat och sökt i flera år nu och vill eller SKA ha sådana.

(¯`'?.¸.?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.. Jonatan 010206 & Jesper 030418 ..?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.¸.?'´´¯)
  • Xarisma

Smaka.. känner igen vilka du menar.. ska snart rota kartonger och tror jag har sådana Om jag hittar lovar jag rapportera.. kollat tradera?

• yossis

Sambon har lovat mig en tur till IKEA innan jul Skrattande ska åka dit & köpa lite julsaker & nån julklapp med.

• miniGrynet
    Smaka Smaskens skrev 2007-11-07 08:20:35 följande:
    ÅHHHH nu har jag hittat rätt. Tänkte ställa en liten fråga och hoppas att någon ser eller vill svara.Jag söker efter en gardinknopp till stången som fanns på ikea för masor med år sedan typ6 iaf. Den ser ut som blomman kalla eller calla någon som har två eller fyra som vill sälja dem till mig.Snälla jag har letat och sökt i flera år nu och vill eller SKA ha sådana.
    Jag är säkert ute och cyklar, men det är inte den som ser ut som en lilja, och nog heter så också....?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Adelisa

hum. vi håller på att flytta o turena till ikea har varit m¨nga. SKa dit i helgen igen o köpa Lack hylla och ett vitrinskåp från markör..

Men vad jag undrar är, vi har en stor lampa i smide från ikea med små svarta saker man ahr ljusen i och två av dem har försvunnit tror ni det går att köpa nya lösa?

• Xarisma

Den har jag med och flirtade snällt och fick nya! Minns inte vad jag fick betala :)

Adelisa skrev 2007-11-07 10:34:30 följande:

hum. vi håller på att flytta o turena till ikea har varit m¨nga. SKa dit i helgen igen o köpa Lack hylla och ett vitrinskåp från markör..Men vad jag undrar är, vi har en stor lampa i smide från ikea med små svarta saker man ahr ljusen i och två av dem har försvunnit tror ni det går att köpa nya lösa?
  • Adelisa

Xarisma

jag hittade den inte på nätet, undrans om den ens finns kvar.. saknar två, det ska ju vara tio... suck. vet du vad den heter?

Svar på tråden ikea-tråden