• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • miniGrynet
    Camilla R skrev 2007-11-14 08:52:28 följande:
    Är det någon som vet om den låga Hemnesbyrån www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20067829f... i svartbrun Den finns inte med i den färgen på nätet, men eftersom Toalettbordet/spegelbyrån(www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70121254) finns i den färgen så borde den det, eller?
    Länken fungerade inte för mig, så jag kunde inte kolla vilken byrå du menade.
    Men den med 8 lådor vet jag att jag sett i den svartbruna färgen, för den regaerade jag på då vi har den vita.
    Men den med 3 lådor vet jag inte, men man tycker ju att den borde finnas även den.

Ring till deras kundtjänst och fråga.
    Ibland är dom nämligen inte alltid så logiska!

Har tex kollat klädslar till vår soffa, och de tyger vi gillar finns inte till den tillhörande fotpallen, så man kan aldrig riktigt veta!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Blackboard

Någon som har himmelsängen från ikea? Minns inte namnet men har nyligen sett den i annan färgställning än den mörkbruna som jag har. Är den hållbar och vilken madrass har ni köpt till? Har ni draperier el likn till? Min är 140 cm bred och jag har den på torpet, alltså inte provad än, bara monterad.

• Stugan

jag brukade älska ikea, men nu är det KVALITET som gäller istället.

• miniGrynet
    Stugan skrev 2007-11-14 20:00:17 följande:
    Vi har aldrig haft problem med saker ifrån Ikea faktiskt... så länge vi är nöjda med deras möbler/saker så betalar vi hellre deras priser än tex skitdyra Mio.
  • oxytocin
    Stugan skrev 2007-11-14 20:00:17 följande:
    Tycker de har bra kvalitet på det mesta nuförtiden.
  • Camilla R
    miniGrynet skrev 2007-11-14 18:18:02 följande:
    Länken fungerade inte för mig, så jag kunde inte kolla vilken byrå du menade. Men den med 8 lådor vet jag att jag sett i den svartbruna färgen, för den regaerade jag på då vi har den vita. Men den med 3 lådor vet jag inte, men man tycker ju att den borde finnas även den. Ring till deras kundtjänst och fråga.Ibland är dom nämligen inte alltid så logiska! Har tex kollat klädslar till vår soffa, och de tyger vi gillar finns inte till den tillhörande fotpallen, så man kan aldrig riktigt veta!
    Nä, det blev visst något fel, rätt skall vara www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20067829
    det är alltså denna jag undrar om i svartbrunt
  • miniGrynet
    Camilla R skrev 2007-11-15 11:41:24 följande:
    Nä, det blev visst något fel, rätt skall vara www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20067829det är alltså denna jag undrar om i svartbrunt
    Ok, som sagt, den har jag inte sett i svartbrunt. Men ring Kundtjänst som sagt, då får du rätt svar (förhoppningsvis! ).

Dom byråerna är jättefina, gillar allt i Hemnes-serien.
  • SusL

Jag är på jakt efter ett Malm avställningsbord i vitt och trots att en massa andra malmprodukter finns i den färgen så tycks just denna bara finnas i björk och ek.
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80056936

Någon som har någon aning om när den försvann ur sortimentet? Om det var ett tag sedan så borde det ju snart börjar dyka upp fler såna på blocket o.s.v. tänkte jag.

• miniGrynet
    SusL skrev 2007-11-15 12:45:37 följande:
    Jag är på jakt efter ett Malm avställningsbord i vitt och trots att en massa andra malmprodukter finns i den färgen så tycks just denna bara finnas i björk och ek. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80056936Någon som har någon aning om när den försvann ur sortimentet? Om det var ett tag sedan så borde det ju snart börjar dyka upp fler såna på blocket o.s.v. tänkte jag.
    Tror inte de funnits i vitt, men jag kan ha fel.
  • SusL

Jag som faktiskt sett två vita på blocket, dock sisådär 50-60 mil ifrån mig. Men vem vet, de kanske är "hemmalackade"?
    Vill ha ett sånt bakom soffan så det blir väl till att köpa och måla om helt enkelt.

Tack för hjälpen!

Svar på tråden ikea-tråden