• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Gmml

Någon som har en barnsäng från Ikea??
    Vilken har ni isåfall?
    Varför valde ni just den??

• Xarisma
    Gmml skrev 2007-11-13 09:41:19 följande:
    Någon som har en barnsäng från Ikea??Vilken har ni isåfall? Varför valde ni just den??
    Dottern har minnen växasäng Den ser ut som en sessasäng hon älskar den!
  • Jesssicaaa

Nån som köpt måttbeställd bänkskiva¨i laminat från ikea? Tänkte om nån har lite koll på deras priser ?

• musli
    Helen72a skrev 2007-11-13 20:45:29 följande:
    på lördag ska vi åka till Ikea... vi har 30 mil dit..... så tipsa mej om massa roligt/fint småplock nu *taaaack*
    Vi ska också dit ev. på fredag, har ju 17 mil enkel väg så det planeras nog innan! Ska lämna tv:n på reparation, närmsta platt-tv-service ligger ju där så då kombineras det naturligtvis med ett ikea-besök!!!
  • Helen72a
    musli skrev 2007-11-13 21:06:49 följande:
    Vi ska också dit ev. på fredag, har ju 17 mil enkel väg så det planeras nog innan! Ska lämna tv:n på reparation, närmsta platt-tv-service ligger ju där så då kombineras det naturligtvis med ett ikea-besök!!!
    jaha... nu har jag ljugit för er oxå enligt min man så har ju vi 17 mil till Ikea ... jaja.... det e ju han som har körkort i familjen

vi har inte bestämt oss om vi ska åka på fredag eller lördag än... men vi ska sova över en natt i alla fall ... vi kanske syns där då Bea
  • norgesessan

sängar..gulliver som spjälsäng, ch sniglar som jr. säng har vi..sniglar som spjälsäng i norge (mina foräldrar).

Är det nån som har Flärke serien? Vi har tittat på ett datorbord til sonen, och hittade ett till 160 kr, men det var int epå lager, och jag hittar det inte på hemsidan längre, så jag vet inte om den finns mer..Men sen såg jag på deras andra möbler,Bokhylla till drygt 100kr (hög) tv. möbel till under 100...Så trillar den ihop första veckan?

• versan
    norgesessan skrev 2007-11-13 21:28:08 följande:
    oj, vi har under 10 minuter till ikea...
    Hehehe... och vi har 5minuter dit.  Skrattande
Svar på tråden ikea-tråden