• Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Tjena! Efter snart tre veckors pappaledighet på heltid känner jag (Uffe) och "lillan" (Ida) att vi vill hitta socialt umgänge på vår egen nivå. Så om det är någon annan pappaledig som är sugen på en fika, gå på barnens zoo eller liknande kan ni väl höra av er!

Ida är 13 månader och hennes intressen är: träna på att gå, gunga, åka bobby car och munprutta (suck!).

Pappas intressen är Ida, sport och lite annat.

• Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07
  • Bishop

E det inte dax att vi fortsätter beta av museerna? Röhsska eller stadsmuseet?
    Tänkte vi kunde ha sagostund där Robronja pratar mat

• Klintan78

Tycker det låter bra med nått museum. Vilken dag passar bäst, för oss fungerar alla dagar.

-Anders

• Papito

Röhsska tog vi förra veckan...om än i två olika sittningar..

Är det stadsmuséet vi har kvar att besöka? (Av de som finns med på årskortet alltså, kan iofs tänka mig att gå på annat också).

Som det ser ut nu kan vi vilken dag som helst..men fredag brukar gå undan rätt bra ändå så jag föredrar onsdag eller torsdag.

• Klintan78

Finns det någonstans för dom små att leka i konstmuseet? Är inte så roligt om dom bara får sitta i vagnen.

• Papito

Antar att det blir torsdag eller fredag? Jag kan iofs imorgon också...känns bara som att det blir lite tajt.

• robronja

torsdag kl 13 låter fint fint!!

konstmuseet? eller?

• Papito

Vi bestämmer torsdag..jag lägger mig inte i vilken tid det blir, känner att det är alldeles för djupt vatten för mig. Bestäm ni så ser jag till att vara där +- en akademisk kvart. (Ja Sulan, EN (1) akademisk kvart!)

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07