• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Mollie

Jag upplever mudd skönare än reså med. Resår känns så hårt... Så jag håller med, vill ha med MUDD!

• annaknin

Vi kanske borde starta en namnlista där vi önskar att alla nyheter även finns till salu på hemsidan? Så kan vi skicka in listan till Lindex sen.

Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm!
  • Snorky
    mollan nu skrev 2007-09-09 18:25:07 följande:
    velourbyxorna med mudd och stjärna finns väl bara upp till stlk 80?Dottern har avverkat 4 par i olika storlekar och är nu inne på 80 och jag är sååå sur att det inte är mudd på större storleken utan resor.
    resår är ju 100 ggr snyggare på lite större barn... Men jag gillar båda varianterna. är så glad att det äntligen finns velourisar till min 2½-åring o inte bara på bäbis. O nu är jag ännu gladare när det ska komma massa nya färger också!! Kommer absolut köpa allihop!!! Perfekta till vintern att ha under overall!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Mollie

knin---->

Bra förslag för mitt Lindex är urkassa på vissa saker...

• Myskillarna

Ville bara inflika att molnoverallen oxå finns på Lindex Ale torg i Nödinge och på Backaplan i Göteborg.

• Lokatt
    annaknin skrev 2007-09-09 20:17:38 följande:
    Vi kanske borde starta en namnlista där vi önskar att alla nyheter även finns till salu på hemsidan? Så kan vi skicka in listan till Lindex sen.
    Japp det borde vi!
    Eller så borde dom fatta det själva?! Förstår inte att dom inte har det redan... vad är meningen med webb shopen då lixom.. hmmm
    vill kunna handla allt där!
  • josse82
    Lokatt skrev 2007-09-09 20:50:58 följande:
    Japp det borde vi! Eller så borde dom fatta det själva?! Förstår inte att dom inte har det redan... vad är meningen med webb shopen då lixom.. hmmmvill kunna handla allt där!
    Tycker absolut att vi ska skriva till dem så att de vet vad man vill ha, kan tänka mig att de vill ha så mkt synpunkter som möjligt i och med att nät shoppingen är så pass nytt!
  • Realmilla

Många har ju frågat hur molnoverallen är i storlekarna...jag har en bild på min 17 månaders ( 10,9 kg o 82 cm lång) i en strl 74 om ni vill titta.. de 2 översta knapparna gick inte att knäppa...overallen är lite tight  ja ni får titta in o avgöra själva....

Amanda 060417 + Bebismage 2 dagar kvar till BF
  • maggan75

Nu har jag amilat Lindex kundtjänst  och frågat varför det är så att inte samma sortiment
    finns på nätet som i butiken. Frågade i min butik häromdagen men de vissta inte

Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • Buttelina

haha, jag gillar vissa av kopiorna, perfekta dagiskläder. köpte molo kopia o mini rodini kopia idag Blir dagiskläder! På fritiden är det äkta vara som gällerRäcka ut tungan. Köpte  brallor ta tre, betala för två. bilder finns i mitt galleri

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)