• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • riina

Hej!!
    Tänkte kolla med er..
    Har köpt en body från lindex som är randig med stjärna på. Dom är ny och nu när man handlar får man 10%. Hoppas ni vet vilken jag menar...!!!!
    Har tvättat den för första gången och nu när jag kollar på den så är tyget på stjärnan nästan borta.
    På den andra(har 2st) är det inte så efter tvätt.
    Kanske lika bra att gå tillbaka med den....

• pusselbitar

Oh, igår köpte jag de bruna verlourhängselbyxorna, fanns hur många som helst kvar på Lindex i haninge. Verkar som att folket här inte fattat grejen med dom. Jag fick leta jättelänge och hittade dom längst inne i ett hörn, tackar tackar. Nu får bara sonen ta och växa till sig så där en tre storlekar väldigt snabbt Köpte den grå velourdressen i stjärnserien oxå så nu är den serien komplett här hemma. Tyckte inte den var så fin på galgen men på Dex var den jättefin.

• annaknin

Är det billigare på Lindex i Barkarby?

Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm!
  • solida

snigelina> Jo, du har iofs rätt i det. jag tänker på när det blir varmare ute sen och de inte har överdragsbyxor över. Men så länge det är höst och vinter så funkar ju velour. Jag ska ju såklart ha mysbyxor på lillkillen också på förskolan, inte bara jeans. Men det är bra byxor när man ska leka mycket ute...

knin> Nej, tyvärr inte... Tycker de också borde ha outlet, precis som polarnochpyret och de andra affärerna där. De har inte ens särskilt bra utbud på lindex där tycker jag.

• josse82
    riina skrev 2007-09-10 08:01:57 följande:
    Hej!!Tänkte kolla med er..Har köpt en body från lindex som är randig med stjärna på. Dom är ny och nu när man handlar får man 10%. Hoppas ni vet vilken jag menar...!!!!Har tvättat den för första gången och nu när jag kollar på den så är tyget på stjärnan nästan borta.På den andra(har 2st) är det inte så efter tvätt. Kanske lika bra att gå tillbaka med den....
    Absolut ska du gå tillbaks med den! Det e ju en reklamation (så länge man har tvättat efter instruktionerna)  så det är inga problem att få pengar tillbaka eller byta till ny vara...
  • Alexa

Idag bara måste jag till Lindex igen för att se om velourbrallorna har blivit påfyllda... Och "Molo"-tunikan...

• astrid33

Finns inte bruna verlourhängselbyxorna på deras hemsida?

Jag hittade inte heller dem i min lindex affär

Stolt Mamma till Anton och Olle!
  • snigelina

Tillbaka från dagens runda på Lindex (ska nog promenera dit i fortsättningen, 6 km tor, halva vägen nerför och sen uppför på hemvägen) och det blev två par röda (hallonröda) velourbyxor och en ljusrosa baströja från Mix 3. Hon berättade att de fått in massa barnkläder som stod på lagret och det var bla velourbyxor, hon trodde att det kanske fanns randiga! Måste ner och titta imorgon igen

• miniGrynet
    annaknin skrev 2007-09-10 09:35:25 följande:
    Är det billigare på Lindex i Barkarby?
    Nej, det är inte på Outleten, utan den ligger utanför. Vanliga priser där, som på alla andra Lindex.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)