• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • LillaÄrtan
    Amathea skrev 2007-09-06 21:16:20 följande:
    Ni som är med i lindexklubben o får mail eller så:har ni aldrig handlat över nätet förut?Jag har aldrig fått mail från lindexklubben trots att jag anmält min adress
    Jag har aldrig handlat från deras webshop men får alltid deras erbjudandemejl osv..
    ~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • Tildamamman

Hm, jag får inte heller mail, trots att jag webhandlat och kryssat i att jag vill ha mail!

• Amathea

Fuskigt Jag får ALDRIG mail från dom, men kollade en extra gång om jag fyllt i alla mina uppgifter och det har jag. *irriterande*

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Tildamamman

Kanske slänger hotmailen det i skräppost med en gång?? Jag bytta mail hos dem nu...

• Amathea
    Tildamamman skrev 2007-09-06 21:25:53 följande:
    Kanske slänger hotmailen det i skräppost med en gång?? Jag bytta mail hos dem nu...
    Jag får ändå ett meddelande om att jag har skräppost... och där fanns inget från lindex, men från lite annat...

Får väl ifrågasätta det hos Lindex imorrn.... om gubben vill med o shoppa vill säga.
    har varit på gekås idag, så det e inte säkert att han är så sugen
  • Mollymajs

Jag har hotmail o ja får de i vanliga inkorgen. Får mail iallafall varanna vecka.

• Amathea

Har ni lindexkort med eller utan kredit då? Jag har utan... De ska ju inte spela nån roll... på hemsidan står de ju att man ska få erbjudanden, men jag får ALDRIG några!

• Mollymajs

Jag har utan kredit. Maila o kolla med kundtjänst kanske har de fel mail?

Jag ska va lite snål med tänkte jag. Ska hem till min mamma o 3 veckor då tänkte ja ta med henn etill Lindex så kan hon skaffa club kort o så får ja 15% på första köpet. känner ja mor/mormor rätt slipper ja betala med

• miniGrynet

Jag får erbjudanden via mail och post hem, har också hotmail om det skulle betyda nåt.

Har även jag fått det där 10% i nätshoppen idag.
    Ska se om jag hittar nåt roligt!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Amathea

Enligt alla uppgifter på internet så stämmer adressen jag angivit där. Så konstigt! Jag läste på informationen nu att man bara får 15% om man skaffar lindexkort med kredit...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)