• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • philmKarin
    Cajsan skrev 2007-09-06 20:23:41 följande:
    JAAA!! Jag fick tag i en molnoverall idag. Men något som är jättekonstigt är att det inte finns någon tvättrådslapp i! Har ni andra det? Var sitter den och vad säger tvättrådet?
    Jag har heller ingen lapp (eller så har jag inte hittat den än)
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • miniGrynet

Jag har förresten ingetn kredit kopplad till mitt Lindex-kort, jag bara drar det när jag handlar.
    Men ärligt talat vet jag inte varför, man får ju liksom ingen bonus på det sättet som tex H&M har.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Amathea

minigrynet. Förr fick man det... när jag skaffade mitt. Men sen har dom gjort så bara dom med kreditkortet får det. Dumt tycker jag. Så jag får väl säga till gubben min att skaffa ett med kredit. Man behöver ju inte använda krediten för det väl?

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Mollymajs

Näe man får 15 % på första köpet så fort man ansöker fick jag iallafall o ja har inte kredit. Idag frågade hon i kassan en äldre dam om hon inte skulle skaffa det så hon fick rabatt men hon avstog.

• pusselbitar

Vi köpte en molnoverall i strl 74 i förrgår och idag var jag tvungen att köpa en i strl 80 för att vara säker heeela vintern.

Jag har inte handlat så mycket barnkläder på lindex förrut så jag undrar om velourbyxorna med en liten stjärna på höften är bra?

• Mollymajs

Läste nu på hemsidan att det gäller bara kredit fast hon i butiken sa att det gällde alla. Konstigt Men som nån skrev kan man ju skaffa kredit utan o använda det.

• Amathea

Här är utdrag från deras hemsida.... Välkomstrabatt Du får 15% rabatt på ditt första köp när du samtidigt ansöker om Lindex Club-kort med kredit.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • tessanior
    pusselbitar skrev 2007-09-06 21:50:29 följande:
    Vi köpte en molnoverall i strl 74 i förrgår och idag var jag tvungen att köpa en i strl 80 för att vara säker heeela vintern.Jag har inte handlat så mycket barnkläder på lindex förrut så jag undrar om velourbyxorna med en liten stjärna på höften är bra?
    Har för mig att de är lite slappa i midjan faktiskt.
  • lollypop
    Vi köpte en molnoverall i strl 74 i förrgår och idag var jag tvungen att köpa en i strl 80 för att vara säker heeela vintern.Jag har inte handlat så mycket barnkläder på lindex förrut så jag undrar om velourbyxorna med en liten stjärna på höften är bra?
    Dom är superbra

Har haft en 8-10 st till min tös i olika storlekar och färger; bruna, svarta, turkosa, gråa.
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • Tess N
    Jag gillar velourbyxorna väldigt mycket! Har haft 3 par, och de har hållt både färg och form
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)