• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • The Bumblebee

Jag har precis börjat handla barnkläder på Lindex - har tidigare tyckt att det varit tråkiga kläder.
    Babykläderna är ju superfina nu. Jag älskar svamptrycken - och alla de brun/vita kläderna. Hittade massor som jag kan tänka mig att köpa till kompisars nykläckta bebisar

Kan hålla med om att pojkkläderna (strl 86 och uppåt) är tråkiga - bara en del Bamse-kläder som är gulliga.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥ & ♥Elmer♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • loveliva
    Någon som har bild på dessa omtalade velourhängslebyxor??????
  • The Bumblebee
    loveliva skrev 2007-09-07 08:55:24 följande:
    Någon som har bild på dessa omtalade velourhängslebyxor??????
    Jag vill oxå se!!!
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥ & ♥Elmer♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • philmKarin
    Pasadena skrev 2007-09-07 08:47:07 följande:
    Men det är väl bara att handla på flick om man hittar kläder man gillar och på pojk om man hittar nåt där? Jag kollar aldrig om det är kill eller tjej-avdelningen jag är på, jag köper det jag gillar när jag går runt och tittar!
    Jag handlar nästan bara på pojkavdelningen De enda fina sakerna jag fyndat på flick är : Tax-tröjan, döskalle-nalletröjan och nu ugglekläderna.
    Men jag hatar BLÅTT så jag önskade att de kunde ta trycken på killavdelningen och trycka i lite mer unisex-färger liksom.
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Squeezetoy

Jag blev också nyfiken på velour-hängselbyxorna. Nog för att han inte är en stl 86 än, men man kan ju alltid vika upp.

Jag gillar Lindex pojksortiment på baby, men min pojk är ju snart ur baby, i alla fall när det gäller bodysar som jag tycker är korta på Lindex om man jämför med andra tillverkare. Köpte den söta monsterbodyn med lång ärm för inte alls länge sedan i stl 74 och nu är den snart förliten då han hade ännu en liten tillväxtspurt. Bannar mig själv lite och konstaterar att jag borde köpt den i 80.  Deras velourbyxor i tag 3 sortimentet är suveräna och jag har flera färger, även om brunt och svart är favoriterna. Gillar att de sitter bra även om man köpt förstora byxor eftersom jag gillar det puffiga utseende som blir då. Inte alls lika snygg när de egentligen är lagom långa i benen.

• Alexa

Här har vi honom med dom cooooola velourbrallorna... Inte den bästa bilden dock.. Men ni ser ju på ett ungefär hur dom ser ut..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)