• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Line80

såg dom fina gitarr bodysarna idag.. fanns upp till 92 men jag vill inte ha body på min son som inte använder blöja längre.. tror ni man kan köpa en body å sy om den till tröja?

• miniGrynet
    Amathea skrev 2007-09-06 21:48:55 följande:
    minigrynet. Förr fick man det... när jag skaffade mitt. Men sen har dom gjort så bara dom med kreditkortet får det. Dumt tycker jag. Så jag får väl säga till gubben min att skaffa ett med kredit. Man behöver ju inte använda krediten för det väl?
    Jasså, är det så... tokigt!
    Men då vill dom inte bjuda på det om dom inte får in ränta med andra ord... snålt!

Kanske ska koppla kredit till då, men inte använda det.
    För kredit vill jag inte ha, känns dumt, kanske man börjar småhandla på det osv...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    pusselbitar skrev 2007-09-06 21:50:29 följande:
    Vi köpte en molnoverall i strl 74 i förrgår och idag var jag tvungen att köpa en i strl 80 för att vara säker heeela vintern.Jag har inte handlat så mycket barnkläder på lindex förrut så jag undrar om velourbyxorna med en liten stjärna på höften är bra?
    Ja, dom byxorna är jättemysiga!
    Vi hade massa när dottern var mindre, mjuka och mysiga. Tycker dom är snygga också faktiskt!
  • miniGrynet

Våra velour-byxor har hållt sig efter många tvättar, både i form och färg.

• Majalaja

Ååå, såg också molnoverallen i dag och grämde mig över att jag inte har nån liten bebis längre. Men 80, fanns det så stora? Då skulle man kanske satsa på den som vagnoverall då. Annars känns ju fleece rätt opraktiskt till en 14-månaders...

• Line80
    miniGrynet skrev 2007-09-06 22:00:29 följande:
    Ja, dom byxorna är jättemysiga! Vi hade massa när dottern var mindre, mjuka och mysiga. Tycker dom är snygga också faktiskt!
    dessutom vr dom väldigt eftertraktade på Tradera sen när dom blev urväxta
  • lollypop
    Line80 skrev 2007-09-06 22:04:05 följande:
    dessutom vr dom väldigt eftertraktade på Tradera sen när dom blev urväxta
    Jepp! Fick lika mycket för begagnade som nya!
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • Mollymajs

Sitter på webbshoppen okan inte bestämma mig allt är så fint

Hur är äppletröjorna i stl? Min tjej är ca 80 cm tror ni hon druknar i 86? Brukar oftast ta 80 i byxor o 86 i trjor då ja tycker de kan dra ihop sig lite så rör ju barnen så mkt på sig så det åker upp o ner.

• Snorky

men shit vad ni skriver! Jag orkar inte läsa tillbaka 40 sidor sen igår kväll!
    Så med risk om att bli tjatig så frågar jag ändå... är det någon som sett stjärnlånkisarna i stora storlekar i butik?? På hemsidan finns de ju från stl 86/92, men jag har bara sett på baby!! Jag har varit i 2 butiker idag utan att hittat de... de har hela det andra stjärnsortimentet dock.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)