• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • miniGrynet
    Snorky skrev 2007-09-06 22:25:38 följande:
    jo, men man ska ju dra det för att aktivera att man handlar där. Då får man kuponger hem på posten bla. Jag får minst ett kupongutskick i månaden med posten, men då handlar jag rätt mkt på lindex.
    Ja, jag får ofta såna typ 30% på en vara osv.

Men jag tycker ändå att det är trist att man inte får bonusen, som man då tydligen får om man har kredit kopplad till sitt kort.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • milimina
    Snorky skrev 2007-09-06 22:43:05 följande:
    jo, fast dubbelstorlekar tycker jag är jobbiga! Det är ju ännu större glapp då! Så när 74/80 är urväxt ser 86/92 enormt ut! Aldrig är man nöjd! Fast o andra sidan me&i kan man ju inte låta bli... så himla mkt fint!
    helt sant! fast då kan man använda de vanliga storlekarna tills de vuxit i nästa dubbelstorlek å andra sidan och jag håller med om lindex pojk-sortiment, det suger! Skrikandes gick en vända i förrgår men blev bara trött... monster, spindelmannen och svart och blått - kan inte killar ha färg eller vad menar de??

å andra sidan så finns det säkert de som gillar den stilen också... min ena kusin som fick barn ett halvår före mej tycker deras sortiment blivit jättebra nu! å andra sidan är hon åtta år yngre och är nog inte så inne på retro...
  • pusselbitar

Tack för alla svar om velourbyxorna! Dex är rätt smal så dom kanske inte sitter så snyggt på honom då ... men jag måste nog köpa ett par och testa för att vara säker

• Alexa
    pusselbitar skrev 2007-09-07 07:56:26 följande:
    Tack för alla svar om velourbyxorna! Dex är rätt smal så dom kanske inte sitter så snyggt på honom då ... men jag måste nog köpa ett par och testa för att vara säker
    Men testa hägsleplyschbrallorna... Dom var tajta och UNDERBARA!!! Hur stor é han??
  • philmKarin
    Tildamamman skrev 2007-09-06 23:02:28 följande:
    Kunde varit jag som skrivit ditt inlägg!! Dessutom ligger det MASSOR med plagg på webben och flick, bara ett fåtal på pojk... Suck! Är det så svårt att komma på varierade plagg till pojk? (läs: kopiera )Men de är kanske mer inriktade på flickor eftersom de följs ända upp i vuxna storlekar?? *funderar*
    Fast det är ju tvärtom! Alla fina kläder finns ju på killavdelningen... ufo:na, stjärn-pyjamasarna, little star byxorna, gitarrtrycken, robottrycken, molo-overallen, bil-tröjorna...
    Fast det är ju på baby - på 86 och uppåt kanske det är tjejernas värld?
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Alexa
    philmKarin skrev 2007-09-07 08:33:23 följande:
    Fast det är ju tvärtom! Alla fina kläder finns ju på killavdelningen... ufo:na, stjärn-pyjamasarna, little star byxorna, gitarrtrycken, robottrycken, molo-overallen, bil-tröjorna...Fast det är ju på baby - på 86 och uppåt kanske det är tjejernas värld?
    Precis... Men på 86 och uppåt så är det TJEJERNAS avdelning som rockar...
  • pusselbitar
    Alexa skrev 2007-09-07 08:24:35 följande:
    Men testa hägsleplyschbrallorna... Dom var tajta och UNDERBARA!!! Hur stor é han??
    Dom har jag nog missat. Finns dom på hemsidan? Han är 68 lång och väger 7600 så han är ingen mini, bara smal i midjan tydligen. Vi hade ett var velourbyxor från åhlens men dom kunde han aldrig ha för dom var så stora i midjan så när dom satt bra där var dom väldigt för korta.
  • Nirnaeth

Nån mer än jag som tycker att stjärntröjorna var stora i storlek??
    Köpte en i strl 92 åt min son, och samtidigt köpte jag en annan långärmad t-shirt också den i 92. Skillnaden mellan dom är enorm! Stjärntröjan är tokstor, och lär inte passa honom än på ett bra tag.
    Den andra 92:an satt perfekt däremot.

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Pasadena

Men det är väl bara att handla på flick om man hittar kläder man gillar och på pojk om man hittar nåt där? Jag kollar aldrig om det är kill eller tjej-avdelningen jag är på, jag köper det jag gillar när jag går runt och tittar!

• Alexa
    pusselbitar skrev 2007-09-07 08:39:56 följande:
    Dom har jag nog missat. Finns dom på hemsidan? Han är 68 lång och väger 7600 så han är ingen mini, bara smal i midjan tydligen. Vi hade ett var velourbyxor från åhlens men dom kunde han aldrig ha för dom var så stora i midjan så när dom satt bra där var dom väldigt för korta.
    Velurbyxorna från Åhlens ÄR stora i både midjan och mudden.. Hade oxå ett par såna när sonen var mindre... Och jag kunde "plocka ur" honom från dom..

Dom där hängslebrallorna i velour i 70-talsstuk är nog liiite för stora för din son då... Dom börjar på 86... Men dom är döcoola och tar snabbt slut i butikerna.. Min son är 73 lång och jag köpte dom ändå... Jag får vika upp benen ett tag... Ett gansla bra tag... Men gud vad cool han blev..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)