• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Mollymajs

Min tjej är 1 år o har 80 i det mesta men det varierar nog mellan 8 mån o uppåt beroende på barnet.

kiron skrev 2007-09-06 22:13:06 följande:
    strl 80? hur gamla är typ barnen då???
  • Snorky
    kiron skrev 2007-09-06 22:13:06 följande:
    strl 80? hur gamla är typ barnen då???
    9 mån till 1 år är väl "standard" men det varierar såklart... min 8½ mån har precis börjat med 80 från Lindex. Han är 70,5 cm lång... så de är rätt små i storlekarna tycker jag.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Morty
    Snorky skrev 2007-09-06 22:13:14 följande:
    jo, jag vet att det finns på hemsidan, men hade tänkt slippa beställa där... men om jag inte hittar de imorrn i Enköping så får jag väl beställa...
    Aha, hoppas du hittar dem på stan!
  • milimina

jag fick rabatten utan att ta ett kreditkort. och så mkt som jag handlar barnkläder numer räknas varenda bonuspoäng jag kan få

velourbrallorna är skitsugiga i formen för min tydligen spinkiga unge de är stora i midjan och sista paret vi testade ramlade av honom. alltså jag kunde bokstavligen lyfta honom ur byxorna! nog för att han är lite smalare än genomsnittet men vafan... det blir inga fler såna för oss.

• milimina
    Snorky skrev 2007-09-06 22:15:29 följande:
    9 mån till 1 år är väl "standard" men det varierar såklart... min 8½ mån har precis börjat med 80 från Lindex. Han är 70,5 cm lång... så de är rätt små i storlekarna tycker jag.
    du skojar? junior har just växt i 80 och han är 78,5cm! dvs han har precis vuxit ur sina lindexkläder i 74... och han är över året!

nu fattar jag att han är smal.
  • Amathea

Jag har exakt samma problem med framförallt vår son. Han är för mager för dom där fina brallorna. Han är 16,5 månad och vägde drygt 8 kilo sist. En riktig spinkis. Tyvärr. För plyschisarna är SÅ fina!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • lollypop
    charmmiss skrev 2007-09-06 22:09:50 följande:
    ett tips, förra årets "molo" jackaej min auktion!www.tradera.com/_NY_Lurvig_jacka_fran_Lindex_...
    Åhhh, den hade min dotter! Overallen också!
     ME LIKE
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • kiron

Ok!Min son är 4/ ½ mån och är 69cm lång! Då lär jag nog behöva en overall i strl 80!!!! YES!!!!
    Åka o shoppa imorgon
    Vill så gärna ha molnoverallen! (alla barn kommer ha den)
    Tycker den är sååååå fiiiiin!!

• Snorky
    milimina skrev 2007-09-06 22:17:57 följande:
    du skojar? junior har just växt i 80 och han är 78,5cm! dvs han har precis vuxit ur sina lindexkläder i 74... och han är över året!nu fattar jag att han är smal.
    ja, men jag kör ju 74 också... 80 funkar, det ser inte för stort ut eller så (vilket jag är extremt känslig med)... Jag kör alltid minst 2 storlekar samtidigt...
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-09-06 21:46:59 följande:
    Jag har förresten ingetn kredit kopplad till mitt Lindex-kort, jag bara drar det när jag handlar. Men ärligt talat vet jag inte varför, man får ju liksom ingen bonus på det sättet som tex H&M har.
    jo, men man ska ju dra det för att aktivera att man handlar där. Då får man kuponger hem på posten bla. Jag får minst ett kupongutskick i månaden med posten, men då handlar jag rätt mkt på lindex.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)