• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • miniGrynet
    lilllinda skrev 2007-11-23 10:41:55 följande:
    glömde skriva de jag menar är t3b2
    De finns ifrån stl 86 på större avdelningen, i t3b2, men jag vet inte om man kan kombinera mellan avdelningarna, men det borde man ju få göra.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Susanne1981

Hittade så fint igår, en ugglebody och matchande strumpbýxor, men hittade inget till. Fick då hjälp av en tjej som ´tipsade om en lila hängselklänning/tunika, för det är lite lila i ugglorna jättefint!!! Bodyn kostade 79, strumpbyxorna 69 och klänningen 69. Kanonnöjd Blev ett par moln moccasiner till tjejen också men de med grön söm var slut i 26/27, hade velat matcha storebror. Funderar på att bestlla på hemsidan, men eftersom man måste betala 19 kr extra så kanske jag ska beställa mer....hihi

• Nea 85

Jo, jag såg ett par rosa sådana.
    Bruna, svarta och grå skulle jag gärna köpa (har en pojke), men hur stor är chansen att hitta dessa i stl 86 i samma butik...*suck*
    Fast om de finns i 98 kan jag ju iofs ta ett par till storebror..

Tror ni man får byta fast lappen är lös (med kvitto)? jag köpte de iförrgår. Man ser ju att det är oanvända.

lilllinda skrev 2007-11-23 10:36:29 följande:
    velourbyxor finns i större stl i brunt, cerise o lila fast de har dragsko i midjan. Vet ej om det finns fler fäger men de jag nämnt har iaf min flicka o jag såg dem i butik senast igår.
    [/citat]
    solida skrev 2007-11-23 10:43:21 följande:
    [citat]
    De finns i svart också.
    [/citat]
    Morty skrev 2007-11-23 10:46:12 följande:
    [citat]
    ....och grå
  • mollan nu

såg nya byxor på t3b2 i går, vanliga jogging men mudden i midan var sån man viker dubbel. Inga veluorisar alls! Hoppas verkligen inte de byter ut dem mot joggingen för det tycker jag e såååå fult.
    Tur jag beställt massa fin velour och att sy egna byxor av

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • solida

mollan nu skrev 2007-11-23 11:01:16 följande:

såg nya byxor på t3b2 i går, vanliga jogging men mudden i midan var sån man viker dubbel. Inga veluorisar alls! Hoppas verkligen inte de byter ut dem mot joggingen för det tycker jag e såååå fult. Tur jag beställt massa fin velour och att sy egna byxor av
    Finns en bild på Milo i de byxorna i bildtråden... La in i tisdags...
  • miniGrynet

Leos mamma

Såg att du köpt ifrån Simply Colors, dom har bra kvalité på både tryck och kläder!
    Köpte en röd t-shirt därifrån till Elise, och den har hållt jättebra! Både med användande och tvätten!

Fin färg på bodyn!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • LeMeNo
    miniGrynet skrev 2007-11-23 11:08:19 följande:
    Leos mammaSåg att du köpt ifrån Simply Colors, dom har bra kvalité på både tryck och kläder! Köpte en röd t-shirt därifrån till Elise, och den har hållt jättebra! Både med användande och tvätten! Fin färg på bodyn!
    Å vad bra! Jag har inte använt min än. Så det var bra att höra.
    Ja, det var en läcker färg faktiskt. Fast lite besviken blev jag för jag tyckte den såg annorlunda ut färgen på hemsidan. Men den funkar ändå.
    ♥ Mamma till Leo, Meja & Noah ♥
  • Nifelheim

Hmm...jag var ju tvungen o testa den där 50 kronors rabattkoden i webshopen så nu har jag visst råkat beställt en Skjorta med stjärnor på till sonen. Så det kan gå *fniss* han som redan har två skjortor till jul.....

Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)