• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • miniGrynet

Tycker ibland att det känns lite underligt att det släpps så mycket klänningar som är (i mina ögon) väldigt somriga, såsom dessa stjärn-klänningar, när det är november/december.

Jag tycker också att dom är fina och coola, och skulle absolut kunna ha en sån på dottern, men rent spontant när jag ser dom tänker jag på sommaren.
    Rätt härligt iofs att bli påmind om sol och värme!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • softsofie

oj den klänningen från pop får nog felicia ha på sig på julen.Super söt

men va ska wille ha då?? nån som har förslag på fina skjortor på lindex?

• FrogLeg

De är väl så... Nu är de vår och sommarkläder som ploppar in Snart kommer vårkatalogen från HM

miniGrynet skrev 2007-11-25 22:19:05 följande:
    Tycker ibland att det känns lite underligt att det släpps så mycket klänningar som är (i mina ögon) väldigt somriga, såsom dessa stjärn-klänningar, när det är november/december. Jag tycker också att dom är fina och coola, och skulle absolut kunna ha en sån på dottern, men rent spontant när jag ser dom tänker jag på sommaren. Rätt härligt iofs att bli påmind om sol och värme!
  • FrogLeg

MiniGrynet
    På tal om undligt... Hur många gånger har jag inte varit med om att mitt i den varmaste sommarhettan packa upp varmfodrade stövlar / boots... De är så de är med kläder skor, fast de känns helknasigt.

• Snorky

jo, men det är ju så... på pop tex kommer ju vinteroveraller etc i slutet på juli. Minns sommaren 06 när det var 30 grader varmt och de började hänga fram vinteroveraller!! Det kändes otroligt underligt!!!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    annie dark skrev 2007-11-25 22:44:23 följande:
    barbapappa body från åhlens, finns de i fler färger?
    ja, brun/orange, orange/brun, grön/rödorange, vit/svart. Förstnämnda färgen är färgen på bodyn o den andra färgen är färgen på kantbanden.
  • Snorky

Måste bara tipsa om att den bruna snigelbodyn passar kanonfint tillsammans med me&I´s orangea plyschbyxor!!! Äntligen gör Lindex kläder i finaste nyansen på orange... inte den där mer rödorange färgen...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)