• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Alexa
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-25 21:37:05 följande:
    AlexaTACK! Precis nåt sånt vill jag ha! Enkel och fin! Tycker inte 245:- var så dyrt för att vara PoP. Hehe tur min lilla skitonge inte har vett än att säga ifrån än så det gäller att passa på att köpa det som jag gillar. Gissar att det är bara att gilla läget sen om hon bara vill ha kläder med Barbieapplikationer på .
    Ja, den är ännu finare i verkligheten oxå ska du veta..
  • Maj bebis 07

Alexa
    Haha kan tänka mig det! Hur gammal är man när man "vägrar" då? Så jag vet hur länge jag har på mig innan hon inser att hon vill välja själva .

bengke
    Ja den gråa från PoP är ju jättefin då! Annars tyckte jag den guldiga på Lindex var gullig.
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=928727&parentid=0&color=928518&NewView=true

såg de urfina stjärnkläderna i bildtråden... vågar man hoppas att det kommer ngt motsvarande till baby eftersom det finns stjärnsockar i babystl i webshoppen...?

• Maj bebis 07

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=1145389&parentid=0&color=457078&NewView=true

åååå min absoluta favvotröja när lillan var plutt!!! Hoppas den kommer till baby oxå... Måste ju ha en till sommaren när vi ska åka båt .

• Snorky
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-25 21:47:59 följande:
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...åååå min absoluta favvotröja när lillan var plutt!!! Hoppas den kommer till baby oxå... Måste ju ha en till sommaren när vi ska åka båt .
    den fanns på baby i våras... jag tycker den är skitsöt men tog slut hur fort som helst så jag hann aldrig med o köpa en.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • miniGrynet
    softsofie skrev 2007-11-25 20:39:17 följande:
    dom är från tjej baby sidanwww.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx...
    Jaha, men då är det dom som jag har reklamerat. Synd!
    Tyckte din dotters såg annorlunda ut.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Maj bebis 07

snorky
    ok... jag hade en i stl 56 och den var bara så gullig. Om den inte kommer till baby nu får jag väl köpa en 86:a! Borde funka till sommaren och en sån gör ju inget om den är lite stor.

Andra "pippitröjor" jag hittat är fina men kostar massor.

• miniGrynet

Finns s.k. Pippi-tröjor på www.pippilotta.se, där kostar dom 139 kr och finns ifrån stl 86/92.
    Men deras är finare än Lindex tycker jag, men 86/92 kommer dröja innan dottern kan ha!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Maj bebis 07

miniGrynet
    ok tack för tipset, också bra pris! Men samma för mig, länge kvar till storleken.

• FrogLeg

Jag var en snabb sväng på Lindex idag. Dottern ville leka med legot så visst mamma kan väl följa med då då
    Hur som hann jag se två fina klänningar randiga med en stjärna på 129 kr såg att dom fanns i webshopen nu oxå. Jag har alltid gillat stjärnor så de är nog mycket därför jag fastnade för den Men modellen av klänning gillar jag oxå iofs

lollypop
    TAck för svaret Blir att beställa imorrn då.

• Maj bebis 07

Frogleg
    såg också dem i webshoppen. såg fina ut!
    kan man ju ha med tröja/body och byxa under nu och utan sen till sommaren, tycke de såg lite våriga ut.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)