• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Ginger6

Vivs! Shit, grattis va roligt!! Trist att J är snuvig, jag går gärna p sångstund på onsdag på Liljeholmen igen Hellur. ABC en ny chans?
    Vi kanske hakar på torsdag vet inte riktigt än. Mamma kommer ju hit o barnvaktar så jag kanske inte kan rymma med barnet Hon kanske får träffa er istället, haha! Plutten, vad ger du för välling? Jag har testat Plusvällingen men J hatar den...och han är vanligtvis inte så kräsen. Kanske ska testa majsvälling? En kompis rekommenderade även majskrokar att snacka på men har inte testat det än. Ha en skön dag idag...förresten Bug-are, har ni skaffat vinterhjulen? Tror ni det kommer behövas?

• Frill

Sole, vi hänger gärna på! Adam har precis somnat och ska få lite mat när han vaknar, så vi kanske får haka på lite senare. Var ska vi ses?

• Frill

Vivs, stort grattis till huset! Lycka till med besiktningen.

J79, intressant med nattätningen men lite märkligt? A somnar vid åtta och vill sen ofta äta vid tre, men det borde ju vara "bättre" att han sover sju timmar i sträck än att han vaknar redan före tolv, även om tre klassas som natt. Men tanken kanske är att han ska vakna efter fyra förstås...

• Sole

frill
    jag är flexibel med både tid och plats, så bestäm du!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Hellur

Jag följer inte med på promenad idag. Är lite lat och har dessutom lite att fixa här hemma samt nåt ärende jag borde göra.

Ginger - Följer gärna med på sångstund på onsdag!

• Frill

Sole, kvart över ett vid Gullmarsplan? Då kan ni ta 4:an hela vägen. Vi kan ses där bussen stannar.

• Frill

Hellur, synd att du inte följer med. Ha en skön dag hemma!

• Hellur

Frill - Tack det ska jag ha. Nu när W är bättre behöver det röjas lite här. Mina föräldrar kommer i em och ska vara barnvakt till W när vi storhandlar, det är bara mina föräldrar men vill ändå att det ska gå att ta sig fram och finnas lite tomma ytor Det blir så stökigt fort nuförtiden.

• Hellur

Glömde, hoppas ni får en skönt promenad!

• Sole

frill
    det blir bra!

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6